Przepis na wegańskie burgery

Krowarzywa rusza z franczyzą i obiecuje franczyzobiorcom szybki zwrot z inwestycji.
Przekroczenie progu rentowności najpóźniej po dwóch miesiącach od otwarcia lokalu i zwrot z inwestycji niespełna po ośmiu – franczyzodawca Krowarzywa obiecuje osiągnięcie takich wyników franczyzobiorcom, którzy otworzą bar serwujący wegańskie burgery. – Nie mamy wątpliwości, że to są realne założenia, bo przecież sami posiadamy trzy lokale własne w Warszawie oraz Krakowie, a także jeden food truck. Nasi klienci od dawna pytają, kiedy pojawimy się w innych miastach. Licznie spływały też do nas pytania o możliwość podjęcia współpracy franczyzowej zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Do decyzji o rozbudowie sieci dojrzeliśmy dopiero teraz, po czterech latach funkcjonowania na rynku – mówi Krzysztof Bożek, pomysłodawca i współwłaściciel Krowarzywa.
O gotowej ofercie franczyzowej firma poinformowała raptem kilka dni temu, i już zgłaszają się chętni, by biznes pod szyldem Krowarzywa prowadzić. I to nie tylko w Polsce.
– Rozmawiamy też z potencjalnym masterfranczyzobiorcą z Holandii – mówi Krzysztof Bożek.
Warunki współpracy dla chętnych spoza Polski będą ustalane indywidualnie, natomiast rodzimi franczyzobiorcy mogą otwierać bary Krowarzywa w lokalach o powierzchni od 50 do 150 m2 w największych miastach, najlepiej w ich centrach, przy głównych ulicach. Franczyzobiorcy Krowarzywa nie muszą być weganami, ale...
– Ważne jest jednak, żeby idea weganizmu była im bliska, a rynek znany – mówi Krzysztof Bożek.
Franczyzodawca szacuje, że inwestycja w remont i wyposażenie lokalu pochłonie ok. 200 tys. zł. Franczyzobiorca musi też uiścić jednorazową opłatę wstępną w wysokości prawie 30 tys. zł. W trakcie współpracy będzie musiał też płacić opłatę bieżącą sięgającą 7 proc. netto obrotu. Niższą opłatę wstępną, w wysokości niespełna 20 tys. zł, zapłacą ci franczyzobiorcy, którzy zdecydują się otworzyć Krowarzywa w mniejszym mieście (ale musi mieszkać w nim co najmniej 150 tys. osób).
– Wierzymy, że Krowarzywa ma potencjał również w miastach takiej wielkości. Oczywiście w ich przypadku możemy obiecać wyłączność terytorialną. Natomiast w największych miastach planujemy otworzyć nie więcej niż dwa lokale, jeden w centrum i kolejny w jednej z galerii handlowych – mówi Krzysztof Bożek.
Jego zdaniem wegańskie burgerownie mają ogromny potencjał rozwoju w całej Polsce, to wciąż nisza do zagospodarowania.
– Zauważamy, że z roku na rok coraz więcej osób szuka jedzenia, które będzie nie tylko smaczne, ale i zdrowe. Naszym dodatkowym atutem jest fakt, że proponujemy dania zdrowe, smacznie, bezmięsnie i do tego na szybko – mówi Krzysztof Bożek. Sam jest weganinem. Zdecydował się na otwarcie w 2013 roku pierwszego baru Krowarzywa, bo zauważył, że brakuje miejsc, gdzie można byłoby na szybko zjeść wegańskie jedzenie. – Do tej pory nie jest to proste. Dlatego wierzymy, że bary Krowarzywa szybko pojawią się we wszystkich największych miastach Polski – stwierdza Krzysztof Bożek.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej