Budują i zyskują

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy franczyzobiorca rozpoczął współpracę z Edukido wkrótce po opracowaniu przez franczyzodawcę warunków współpracy. Placówka franczyzowa rozpoczęła swoją działalność we wrześniu 2016 roku w Poznaniu. Obecnie w sieci działa już dwóch franczyzobiorców. – Proces tworzenia i testowania systemu franczyzowego zajął nam 2,5 roku. Ale teraz mamy pewność, że jest on w 100 proc. doposowany do rynku – mówi Łukasz Nowak, współwłaściciel Edukido.

Franczyzobiorca marki Edukido będzie zobowiązany prowadzić regularne zajęcia pozalekcyjne, warsztaty szkolne i przedszkolne, półkolonie tematyczne oraz urodziny z wykorzystaniem klocków LEGO. Szacowana kwota inwestycji mieści się w granicach 12,5-50 tys. zł w zależności od obszaru, na który franczyzobiorca zyska wyłączność oraz nakładów finansowych niezbędnych do wyremontowania i adaptacji lokalu na potrzeby Centrum Nauczania Edukido. Opłata wstępna to wydatek 1,5-15 tys. zł. Przez pierwsze trzy miesiące współpracy franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. Należy ją uiszczać dopiero od czwartego miesiąca współpracy w kwocie od 150 zł (gdy franczyzobiorca otrzyma wyłączność terytorialną na obszar zamieszkały przez 10 tys. mieszkańców) do 1,1 tys. zł (jeśli będzie na nim mieszkać ponad 100 tys. mieszkańców). Według franczyzodawcy średni okres zwrotu z inwestycji wynosi rok.

Idealny kandydat na franczyzobiorcę Edukido powinien mieć doświadczenie menedżerskie, być aktywnym biznesowo. Dobrze, żeby mieszkał w miejscu, gdzie chciałby rozwijać biznes pod naszą marką. Może być przedsiębiorca, nauczycielem, byłym pracownikiem korporacji. Nie musi posiadać lokalu na własność, za to powinien dysponować niezbędnymi środkami na inwestycję – mówi Łukasz Nowak.

Optymalny lokal na placówkę marki powinien mieć od 70 do 150 m2 i znajdować się na terenie dużego osiedla, gdzie miesza wiele rodzin z dziećmi, są szkoły, przedszkola.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €