Pieniądze w ruchu

Jeśli do szkoły Kids Studio uczęszczać będzie 100-150 uczniów, to można liczyć na 10-15 tys. zł zysku miesięcznie - mówi Jarosław Tomczewski, właściciel marki Kids Studio.
Polacy dbają o wygląd i kondycję fizyczną. Zależy im, żeby sprawne fizycznie były również ich dzieci. Czy trend na bycie fit przekłada się na liczbę kursantów w waszych szkołach?
Naszą branżę musimy rozpatrywać w dwóch kategoriach: rynku sportowego oraz rynku dziecięcego. Zarówno jeden, jak i drugi rozkwita w Polsce. Aktywne formy spędzania czasu polecają media, naukowcy, lekarze, terapeuci. Zdrowy i sportowy tryb życia wpisuje się w ogólnoświatowy trend, zaś biznes sportowy budzi coraz większe zainteresowanie wśród inwestorów. Chętnych na ćwiczenia z każdym rokiem jest coraz więcej. Wzrasta też liczba powstających klubów sportowych i liczba imprez promujących bycie „fit”, profili społecznościowych znanych sportowców, udzielających rad, jak żyć zdrowo i aktywnie. I rośnie liczba fanów tego typu inicjatyw. Tak samo sprawa ma się z rynkiem dziecięcym. Według badań przeprowadzonych przez Centrum im. Adama Smitha, rodzice na wychowanie jednego dziecka do 20. roku życia wydają ok. 160 tys. zł. Dorośli chcą zapewnić swojej pociesze wszystko, co najlepsze. Nie żałują pieniędzy na ubranie, jedzenie, zabawki i organizację wolnego czasu. Regularny ruch koryguje wady postawy, pomaga utrzymać prawidłową masę ciała, wpaja pozytywne wzorce, by spędzać aktywnie wolny czas. Poza tym uczy dyscypliny, otwartości i pewności siebie. Wpływ na rozwój branży miało również wprowadzenie programu Rodzina 500 +. Dzięki niemu więcej osób stać na posłanie dziecka na zajęcia dodatkowe. Wszystko to pozytywnie wpływa na nasz biznes. Do szkół Kids Studio uczęszcza teraz wielu kursantów, co przekłada się na generowane zyski.
Jakie dokładnie zajęcia prowadzone są w szkołach państwa marki?
Kids Studio to placówki sportowe organizujące zajęcia dla dzieci. Trzy filie działają w Częstochowie, Zgierzu, Łodzi. W ofercie szkoły są takie zajęcia jak: akrobatyka, gimnastyka artystyczna, rytmika, balet, hip- hop, break dance, trampoliny. Dzieci uczą się tańczyć i ćwiczyć na dwa sposoby: jako członkowie zespołów oraz uczestnicy otwartych zajęć. Oprócz zajęć pozalekcyjnych Kids Studio organizuje również ferie zimowe i półkolonie w wakacje.
Jakie warunki trzeba spełnić, żeby zostać franczyzobiorcą Kids Studio?
Osoba zainteresowana współpracą z nami powinna dysponować 20-50 tys. zł na inwestycję. W trakcie współpracy franczyzobiorca zobowiązany będzie uiszczać opłatę bieżącą w wysokości 1 tys. zł oraz 250 zł opłaty marketingowej miesięcznie. Szkoła zaczyna być dochodowa już po kilku miesiącach funkcjonowania, gdy uczęszcza do niej 100-150 uczniów. Może generować wówczas zyski od 10-15 tys. miesięcznie, więc zwrot z inwestycji może nastąpić już po kilku miesiącach. Wiele jednak zależy od zaangażowania franczyzobiorcy. Optymalny lokal na szkołę powinien znajdować się w mieście powyżej 10 tys. mieszkańców i mieć minimum 150 m2 powierzchni. Musi zmieścić się w nim sala do ćwiczeń, recepcja, szatnia z przebieralnią, toaleta z prysznicem.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej