Buduj i zarabiaj

Franczyzodawca Bricks4Kidz chce pozyskać w najbliższym czasie co najmniej 10 nowych franczyzobiorców. Na inwestycję potrzeba 20-50 tys. zł. Ile można zarobić?
Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat. – Bricks4Kidz to marka globalna, działająca obecnie w ponad 30 krajach na całym świecie. Zdecydowaliśmy się na rozwój zagranicznej marki, a nie tworzenie własnej, gdyż daje to nam gwarancję ciągłego rozwoju nowych produktów, modeli, materiałów dydaktycznych. To, co nas wyróżnia, to na pewno fakt, że nasze modele z klocków LEGO są unikalne i tworzone tylko dla nas, przez centralę firmy. Nie korzystamy z gotowych modeli stworzonych przez LEGO Education, które oferowane są przez większość innych firm na rynku. Posiadamy w 100 proc. własne know-how. Nasza oferta jest zdecydowanie szersza niż tylko robotyka, która jest dla nas jednym z wielu produktów – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor zarządzający Bricks4Kidz Polska.
Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję (jeśli zdecyduje się prowadzić zajęcia w wynajętych salach w przedszkolach i szkołach) lub 50 tys. zł (gdy postanowi otworzyć stałe centrum kreatywności Brick4Kidz). Jednorazowa opłata licencyjna zależy od wielkości obszaru, na który jest kupowana (co najmniej jeden powiat) i wynosi minimum 7 tys. zł. Opłata miesięczna to 300 zł. Franczyzodawca przewiduje zwrot z inwestycji po 1-1,5 roku, gdy franczyzobiorca zdecyduje się prowadzić zajęcia w placówkach edukacyjnych lub na 1,5-2 lata, jeśli otworzy oddzielną, stałą placówkę. Lokal na Centrum Kreatywności Brick4Kidz powinien mieć 100-120 m2 powierzchni i mieścić się w pobliżu centrów handlowych lub przy głównych ciągach komunikacyjnych miast. – Lokalizacja nie stanowi strategicznego punktu w prowadzeniu biznesu, gdyż na nasze zajęcia nie przyjeżdża przypadkowy klient – mówi Jarosław Nadstazik.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej