Czerpać z natury

Pod logo Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Jak długo trzeba czekać na zwrot z inwestycji w punkt z naturalnymi kosmetykami?
Organique, producent i dystrybutor kosmetyków naturalnych, na polskim rynku funkcjonuje już od 16 lat.
– Dbamy, aby nasze kosmetyki były bezpieczne, delikatne, skuteczne, a także wyjątkowo pachnące i barwne. W produktach Organique znajduje się bogactwo ekstraktów i składników naturalnego pochodzenia. Niektóre kosmetyki nadal tworzymy ręcznie – podkreśla Katarzyna Cicińska, dyrektor zarządzający marki Organique. Ubiegły rok marka zamknęła liczbą 50 sklepów (w tym 44 franczyzowych). Koncept działa też na rynkach zagranicznych, m.in. na Islandii, w Kuwejcie, Norwegii. Organique lokuje swoje sklepy w galeriach handlowych oraz w centrach i przy głównych ulicach miast.
– Jednak zapowiedzi rynku nieruchomości pokazują, że w roku 2017 intensywnie będą rozwijać się galerie handlowe średniej wielkości, tzw. osiedlowe i lokalne, które mogą zaburzyć obecne trendy zakupowe naszych klientów. Być może w bieżącym roku będziemy szli właśnie w tym kierunku jeśli chodzi o lokalizacje – mówi Katarzyna Cicińska.
Pod szyldem Organique można otwierać zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Całkowity koszt uruchomienia wyspy to około 50 tys. zł. W przypadku sklepu kwota inwestycji wynosi około 100 tys. zł. Generalnie sieć otwiera punkty w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniach i negocjacjach związanych z lokalem, który powinien mieć powierzchnię minimum 15 m2.
– Charakteryzujemy się jednak elastycznym podejściem do współpracy z naszymi partnerami, wspólnie decydujemy jaka forma butiku będzie najatrakcyjniejsza dla danej lokalizacji – dodaje Katarzyna Cicińska. – Dodatkowo dostarczamy całkowity projekt sklepu, dostosowany do możliwości danego lokalu. Zapewniamy również szkolenia sprzedażowe i produktowe, a także pomoc w bieżącej działalności sklepu.
Jednorazowa opłata licencja to 6 tys. zł. Miesięcznie franczyzobiorca płaci 2 proc. opłaty marketingowej, nie ma opłat franczyzowych. Szacunkowy czas zwrotu z inwestycji to 18-22 miesiące.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...