Nowa franczyza w modzie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Branża modowa we franczyzie od zawsze obfitowała w zagraniczne koncepty sieciowe. Niewykluczone, że po ostatnich kłopotach zagranicznych marek nad Wisłą (wyjście z rynku m.in. GAP, Cottonfield czy Marks&Spencer), znów nadchodzi dobry czas dla ekspansji zachodnich sieci na naszym rynku. Przekonać się o tym chce właściciel hiszpańskiej sieci Niza.

Firma może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem w branży modowej. Na macierzystym rynku zarządza siecią 15 sklepów, ale jej punkty działają również w Portugalii, Meksyku, Kuwejcie i Katarze. Ich oferta jest skierowana do kobiet ceniących elegancję. W sklepach marki można kupić odzież z różnych kategorii (sukienki, bluzy, kurtki, płaszcze, spodnie, spódnice) i we wszystkich rozmiarach (od 36 do 50). Asortyment obejmuje również także torebki, szale, biżuterię i akcesoria.

Sklepów pod szyldem Niza w Polsce jeszcze nie ma, a właściciele zdecydowali, że ofensywę nad Wisłą rozpoczną przy pomocy franczyzobiorców.
– Chcemy powierzyć naszą markę komuś, kto zna lokalny rynek i zaangażuje się w prowadzenie sklepu jako właściciel – mówi Edward Okińczyc, odpowiedzialny za rozwój marki Niza w Europie Wschodniej.

Inwestycja we franczyzowy sklep Niza wynosi 29 tys. euro. Większą część tej kwoty – 18 tys. euro – trzeba przeznaczyć na zakup mebli i dekoracji (szacunkowa kwota inwestycji dla sklepu o powierzchni 65 m2). 1,5 tys. euro kosztuje sprzęt niezbędny do funkcjonowania sklepu, natomiast 9,5 tys. euro to koszt opłaty wstępnej. W zamian za nią franczyzobiorca otrzyma pełny pakiet franczyzowy, dostęp do szkoleń, gotowy projekt sklepu oraz roczną licencję na oprogramowanie ułatwiające zarządzanie sprzedażą.

Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zakupu towaru. Otrzymuje go z centrali, a płaci dopiero wówczas, gdy sprzeda. Franczyzodawca przekonuje, że partnerzy mogą liczyć na konkurencyjną marżę.
– Wynosi ona 45 proc., a jej wysokość jest stała, niezależnie od promocji – wyjaśnia Edward Okińczyc.

Lokalu na sklep Niza najlepiej szukać w galeriach i pasażach handlowych. Jego powierzchnia powinna mieścić się w przedziale 60-100 m2. Franczyzodawca zapewnia wsparcie na etapie przygotowania lokalu do otwarcia, w tym również w zakresie negocjacji czynszu najmu.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €