Trzeba się wyróżnić

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Little Caesars to trzecia co do wielkości sieć pizzerii na świecie. Rozpoczęliście w tym roku ekspansję w Europie i szukacie franczyzobiorców, którzy chcieliby wprowadzić markę na polski rynek. Co wyróżnia koncept biznesowy Little Caesars od konkurentów?
Model biznesowy Little Caesars opiera się na trzech głównych wartościach: wygodzie, jakości oraz cenie. Wygoda oznacza krótki czas oczekiwania na pizzę. Przykładem tego jest wdrożony w lokalach naszej sieci system sprzedaży o nazwie Hot-n-Ready. Oznacza to, że klient może wejść do naszej restauracji w dowolnym momencie bez składaniu uprzedniego zamówienia, i w ciągu 30 sekund odebrać świeżo przygotowaną pizzę. Klienci mogą również złożyć zamówienie bezpośrednio w restauracji, a na pizzę i tak nie będą czekać dłużej niż 8 minut. Drugą wartością naszego modelu biznesowego jest jakość. Podczas przygotowania pizzy używamy wyłącznie świeżych składników o wysokiej jakości, które nigdy nie zamrażamy. Nasz sos pomidorowy jest zawsze przygotowany ze świeżych pomidorów. Trzecią wartością jest cena. Chociaż ostateczne ceny dla polskich klientów będą ustalone wspólnie z przyszłym franczyzobiorcą, nasz model biznesowy pozwala oferować pizzę bardzo wysokiej jakości w bardzo konkurencyjnych cenach. Wszystkie te cechy zawarte są w naszym know-how i sprawiają, że Little Caesars jest konceptem unikalnym i konkurencyjnym na każdym rynku.

W jakich krajach jesteście obecni?
Dziś sieć pizzerii Little Caesars ma lokale we wszystkich stanach USA oraz w 18 innych krajach na świecie. Najbliżej Polski restauracje Little Caesars można znaleźć w Turcji. Mimo że w ciągu ostatnich 10 lat trzykrotnie zwiększyliśmy liczbę restauracji Little Caesars poza Stanami Zjednoczonymi, rozwój w Europie pozoste dla nas priorytetem. Teraz jesteśmy skoncentrowani na rynkach Polski oraz Węgier.

Jaki jest optymalny lokal na restaruację Little Caesars?
Restauracji Little Caesars mają zazwyczaj od 75 do 100 m2. Większość tej powierzchni przeznaczona jest na kuchnię, piekarnik, lodówkę oraz ladę sprzedażową. W pozostałej części mieszczą się zazwyczaj nie więcej niż dwa, trzy stoliki. To dlatego, że marka raczej nastawia się na klientów, którzy zamawiają pizzę z dostawą lub na wynos. Dlatego kładziemy tak wielki nacisk na szybką obsługę i wygodę. Również taki koncept biznesowy sprawia, że inwestycja w lokal może być utrzymywana na niższym poziomie.

Jeśli chodzi o lokalizację, najlepsze miejsca znajdują się w pobliżu popularnych sklepów i ulic, atrakcji turystycznych, dworców kolejowych, uniwersytetów lub centrów handlowych. Chcemy otwierać nasze restauracje nie tylko w Warszwie, ale w każdym polskim mieście zamieszkałym przez co najmniej 200 tys. mieszkańców.

Na jakie wsparcia z Państwa strony może liczyć franczyzobiorca?
Przede wszystkim oferujemy kompleksowy program szkoleniowy dla naszych franczyzobiorców oraz ich pracowników. Przekazujemy unikalne know-how, szkolimy w zakresie planowania biznesowego, strategii sprzedaży itp. Pomagamy franczyzobiorcom w rozwiązaniach architektonicznych, wystroju i aranżacji restauracji. Następnie wspieramy franczyzobiorców w promowaniu nowootwartego lokalu na lokalnym rynku. Mamy wiele narzędzi marketingowych, które służą do tego celu. Rynki i klienci się różnią, dla tego dopasujemy kampanie marketingowe pod konkretną sytuację. Nowego franczyzobiorcę również będzie wspierał doświadczony menedżer od spraw marketingu z centrali Little Caesars.

Nie zostawiamy naszych franczyzobiorców po rozpoczęciu działalności. Ciągle badamy rynek, poszukujemy i wdrażamy innowację, wspieramy franczyzobiorców w budowaniu sieci dystrybucyjnej, optymalizacji kosztów i dzielimy się najlepszymi rozwiązaniami biznesowymi.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €