Spar rośnie na wiosnę

Do sieci dołączył kolejny supermarket. To już trzeci lokal marki w tym mieście.
Sieć Spar wzbogaciła się o supermarket w Rybniku, w województwie śląskim. To trzecia placówka sieci w mieście. Sklep został otwarty przy ulicy Gminnej 2 i działa w klasycznym formacie SPAR, przeznaczonym dla lokali o powierzchni od 200 do 1 tys. m2. Nowy sklep ma powierzchnię 202 m2 i będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 do 20.00.
Franczyzobiorca rybnickiego marketu nie jest debiutantem w sieci Spar. Swój pierwszy sklep pod tym szyldem otworzył 12 lat temu w Książenicach. Jego nowy lokal położony jest przy jednej z głównych dróg miasta. Właściciel liczy, że dzięki tej lokalizacji uda mu się pozyskać klientów zarówno wśród mieszkańców najbliższej okolicy, jak i wśród przejezdnych.
Kandydat na franczyzobiorcę Spar powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności, choć niekoniecznie w branży handlu artykułami spożywczymi. Musi również dysponować własnym lub wynajętym lokalem o powierzchni od 120 m2 do 2,5 tys. m2. Minimalna kwota inwestycji oraz opłaty licencyjne ustalane są indywidualnie z każdym partnerem.
Choć handel FMCG (dobrami szybko zbywalnymi) uchodzi za jedną z najbardziej konkurencyjnych branż, to właścicielom sklepów w sukurs przychodzą optymistyczne dane dotyczące sprzedaży detalicznej. Z najnowszej analizy przygotowanej przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield wynika, że Polska jest niekwestionowanym liderem w Europie pod względem dynamiki wzrostu sprzedaży detalicznej w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Od 2004 r. wzrosła ona aż o 66 proc. W ostatnich pięciu latach zarówno zasoby powierzchni handlowej, jak i wartość sprzedaży wzrosły łącznie o jedną piątą. Według prognoz w następnych 10 latach Polska może liczyć na wzrost wydatków konsumenckich w przeliczeniu na jednego mieszkańca o 40 proc., co świadczy o coraz większej zamożności polskiego społeczeństwa.
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej