Array ( [article] => Array ( [pid] => 41632 [country] => pl [article_id] => 10219 [article_date] => 2017-04-28 [articletype_id] => 1 [article_title] => Znana osoba pomaga [article_intro] => Twarzą najnowszej kolekcji Cipo&Baxx został Kamil Grosicki. Czy franczyzobiorcy marki mogą liczyć na profity z tego tytułu? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 2 [img_photo_description] => Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. [secret] => scrtk718021d1fd117e752b7c608bc86e6658 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => moda [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => znana-osoba-pomaga [article_title_striped] => Znana osoba pomaga [dir] => article [article_text_photo] =>

Ofertę istniejącej od 1996 roku marki Cipo & Baxx tworzą ekstrawaganckie dżinsy, T-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. Wiosenna sesja zdjęciowa Cipo&Baxx odbyła się w marcu w studiu fotograficznym w Warszawie, a wkrótce jej efekty zobaczymy w kampanii outdorowej w całej Polsce.

Firma Yilba Tekstil Sp. z o.o. reprezentująca markę Cipo&Baxx w Polsce podpisała roczny kontrakt z Kamilem Grosickim. Umowa obejmuje również kampanię na sezon jesień/zima 2017. Liczymy, że przyczyni się to do zwiększanie sprzedaży w sklepach partnerskich – mówi Erdal Celik, menedżer Cipo & Baxx.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

W Polsce odzież niemieckiego brandu dostępna jest w 39 sklepach. Wśród nich są zarówno monobrandowe punkty należące do franczyzobiorców, jak i placówki multibrandowe, w których Cipo & Baxx jest jedną z wielu oferowanych marek.

W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy sklepy partnerskie w elbląskim centrum Ogrody oraz przy głównej ulicy handlowej w Kościerzynie. Do sieci dołączyły też multibrandowe salony w Rybniku, Toruniu oraz w łódzkim centrum handlowym Ptak – mówi Erdal Celik.

Z mapy sieci zniknął natomiast jeden lokal – placówka zlokalizowana w poznańskiej galerii City Center. Jak twierdzi franczyzodawca, mimo sporej odwiedzalności, centrum nie prosperuje najlepiej. W Poznaniu od ośmiu lat działa jeszcze jeden sklep firmowy, znajduje się w Galerii Panorama.
Z powodu swojej lokalizacji jest traktowane jak przedłużenie poczekalni na pociąg. Wiele sklepów zostało zamkniętych i w zeszłym roku było dużo pustych lokali – twierdzi Erdal Celik.

Koszt aranżacji oraz zatowarowania sklepu Cipo & Baxx waha się w granicach 1,6-2,5 tys. zł za metr kwadratowy i uzależniony jest od jego powierzchni, a także standardu. Sklepy otwierane są w lokalach między 50 a 100 m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani regularnych opłat w trakcie prowadzenia działalności.

– Przekazujemy franczyzobiorcy pakiet elementów wyposażenia sklepu, takich jak wieszaki drewniane na odzież z firmowym logo, zasłony do przebieralni, reklamówki, plakaty i inne materiały reklamowe. Partner może liczyć na wyłączność terytorialną w miastach do 150 tys. mieszkańców – mówi Erdal Celik. – Ponosimy koszty produkcji szyldu dla sklepów partnerskich, dostarczamy też mniejsze elementy oznakowania dla sklepów multibrandowych. Nie oferujemy sprzedaży depozytowej, ale po kilkumiesięcznej współpracy partner otrzymuje faktury za towar z odroczonym terminem płatności.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>

Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.

Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /artykul/10219/znana-osoba-pomaga/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85675 [country_item] => pl [description] => Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. [path] => 885/bcd/grosicki-cipo-and-baxx.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 34830 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85709 [country_item] => pl [description] => Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. [path] => 6aa/74e/cib.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 268 [itemserver_id] => 34831 ) ) ) [og_image] => 6aa/74e/cib.jpg [article_date_formated] => 28.04.2017 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85709 [country_item] => pl [description] => Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. [path] => 6aa/74e/cib.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 268 [itemserver_id] => 34831 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85709 [country_item] => pl [description] => Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. [path] => 6aa/74e/cib.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 268 [itemserver_id] => 34831 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Cipo&Baxx [id] => 553 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/553/cipo-baxx/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 168119 [country_item] => pl [description] => [path] => f41/c68/cipo-baxx-logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 79 [itemserver_id] => 39852 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 74955 [country_item] => pl [description] => [path] => 020/64f/kielce-1-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 266 [itemserver_id] => 24314 ) ) ) ) ) )

Znana osoba pomaga

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Ofertę istniejącej od 1996 roku marki Cipo & Baxx tworzą ekstrawaganckie dżinsy, T-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Kampania marki dżinsowej CIPO&BAXX nabiera rozpędu, a z końcem kwietnia odzież nowej kolekcji wiosna-lato 2017 będzie promowana przez Kamila Grosickiego, reprezentanta Polski w piłce nożnej i jednocześnie napastnika w angielskim klubie Hull City. Wiosenna sesja zdjęciowa Cipo&Baxx odbyła się w marcu w studiu fotograficznym w Warszawie, a wkrótce jej efekty zobaczymy w kampanii outdorowej w całej Polsce.

Firma Yilba Tekstil Sp. z o.o. reprezentująca markę Cipo&Baxx w Polsce podpisała roczny kontrakt z Kamilem Grosickim. Umowa obejmuje również kampanię na sezon jesień/zima 2017. Liczymy, że przyczyni się to do zwiększanie sprzedaży w sklepach partnerskich – mówi Erdal Celik, menedżer Cipo & Baxx.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

W Polsce odzież niemieckiego brandu dostępna jest w 39 sklepach. Wśród nich są zarówno monobrandowe punkty należące do franczyzobiorców, jak i placówki multibrandowe, w których Cipo & Baxx jest jedną z wielu oferowanych marek.

W ostatnich miesiącach uruchomiliśmy sklepy partnerskie w elbląskim centrum Ogrody oraz przy głównej ulicy handlowej w Kościerzynie. Do sieci dołączyły też multibrandowe salony w Rybniku, Toruniu oraz w łódzkim centrum handlowym Ptak – mówi Erdal Celik.

Z mapy sieci zniknął natomiast jeden lokal – placówka zlokalizowana w poznańskiej galerii City Center. Jak twierdzi franczyzodawca, mimo sporej odwiedzalności, centrum nie prosperuje najlepiej. W Poznaniu od ośmiu lat działa jeszcze jeden sklep firmowy, znajduje się w Galerii Panorama.
Z powodu swojej lokalizacji jest traktowane jak przedłużenie poczekalni na pociąg. Wiele sklepów zostało zamkniętych i w zeszłym roku było dużo pustych lokali – twierdzi Erdal Celik.

Koszt aranżacji oraz zatowarowania sklepu Cipo & Baxx waha się w granicach 1,6-2,5 tys. zł za metr kwadratowy i uzależniony jest od jego powierzchni, a także standardu. Sklepy otwierane są w lokalach między 50 a 100 m2. Franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej ani regularnych opłat w trakcie prowadzenia działalności.

– Przekazujemy franczyzobiorcy pakiet elementów wyposażenia sklepu, takich jak wieszaki drewniane na odzież z firmowym logo, zasłony do przebieralni, reklamówki, plakaty i inne materiały reklamowe. Partner może liczyć na wyłączność terytorialną w miastach do 150 tys. mieszkańców – mówi Erdal Celik. – Ponosimy koszty produkcji szyldu dla sklepów partnerskich, dostarczamy też mniejsze elementy oznakowania dla sklepów multibrandowych. Nie oferujemy sprzedaży depozytowej, ale po kilkumiesięcznej współpracy partner otrzymuje faktury za towar z odroczonym terminem płatności.

Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €