Nowe otwarcia w Biesiadowie

Sieć Biesiadowo urosła o cztery pizzerie. Ile zostanie ich jeszcze otwartych w 2017 roku?
W tej chwili w całym kraju działa około 120 pizzerii Biesiadowo. W ostatnich miesiącach do sieci dołączyły cztery nowe lokale: w Rudzie Śląskiej, Warce, Ełku i Kaliszu. Ku końcowi zmierzają także prace remontowe nowego lokalu Biesiadowo w Strzelinie. Na początku wakacji planowane jest kolejne otwarcie, w Nowym Targu.
– Sieć rośnie w siłę. Jest nas coraz więcej, a otwarcia naszych lokali są jednymi z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń wśród lokalnych mieszkańców – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, franczyzodawca Biesiadowa. – Obserwujemy coraz większą rozpoznawalność marki Biesiadowo. Nasze pizzerie to miejsca budzące pozytywne emocje. Kojarzą się z dobrym jedzeniem, dobrą zabawą i ciepłym klimatem.
W 2016 roku sieć powiększyła się w sumie o 13 lokali. Na początku tego roku Wojciech Goduński zapowiadał, że w 2017 otwarć będzie 15 – ze szczególnym naciskiem na południowe rejony kraju. Franczyzobiorca, który chce przystąpić do sieci Biesiadowo, sam powinien znaleźć lokalizację odpowiednią dla pizzerii. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp. Lokal powinien mieć powierzchnię minimum 70 m2, choć optymalna wielkość to 100-120 m2. Wystrój wnętrza nawiązuje do tradycyjnej chaty góralskiej. Według zapewnień franczyzodawcy, kwota inwestycji przy minimalnej powierzchni lokalu (czyli 70 m2) zaczyna się już od 42 tys. zł.
– To nie są kwoty wyssane z palca – zapewnia Wojciech Goduński. – Franczyzobiorcy korzystają z wypracowanych przez nasze sieci zniżek jeśli chodzi np. o zakup sprzętu, zapewniamy im tanią, ale solidną ekipę remontową.
Nie ma opłaty wstępnej i marketingowej. Natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto i jest niezależna od osiąganych obrotów ze sprzedaży. W produkty, konieczne do przygotowywania dań z menu, franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni, należącej do właściciela konceptu. Według zapewnień franczyzodawcy inwestycja w pizzerię (ta minimalna) powinna się zwrócić po 3-4 miesiącach.
Firma Wojtex jest właścicielem w sumie siedmiu marek gastronomicznych. Oprócz Biesiadowa to: Crazy Piramid Pizza, Western Chicken, Western Tortilla, Rybkodajnia, Coffeeloffee, Mangatto. Wszystkie koncepty rozwijają się we franczyzie.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej