Quiosque otwiera w M1

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Odzieżowa sieć powiększa się o kolejne sklepy. Po otwartym w marcu salonie w Białymstoku przyszedł czas na otwarcia w Krakowie i Zabrzu. Sklep w stolicy Małopolski mieści się w Centrum Handlowym M1, zajmuje powierzchnię 95 m2 i jest salonem własnym marki.
Zgodnie z przyjętą strategią sklepy Quiosque powstają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Kraków jest bardzo przyjazny naszej marce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego punktu – dodaje Aleksandra Podsiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.

Również w CH M1 powstał sklep Quiosque w Zabrzu. Śląska placówka należy do franczyzobiorcy i jest 139 lokalem w sieci. Obecnie w ramach konceptu działa 68 salonów własnych, 65 franczyzowych i 6 salonów outletowych. Marka prowadzi także sprzedaż internetową. Na 2017 rok zaplanowano jeszcze kilka nowych otwarć, jednak, jak przyznaje franczyzodawca, ewentualną barierą w ekspansji może być sytuacja na rynku pracy.
Wskaźniki, które go opisują, takie jak wysokie zatrudnienie, duża liczba pracujących, rekordowo niskie bezrobocie, są dobrymi wiadomościami dla gospodarki. Dla nas oznacza to jednak, że coraz trudniej znaleźć wykwalifikowanego doradcę klienta do naszego salonu. Wpływ na tę sytuację ma niewątpliwie wprowadzenie programu 500 plus, dzięki któremu wiele kobiet zdecydowało się na pozostanie w domu i opiekę nad dziećmi, a to właśnie kobiety są najbardziej poszukiwanymi pracownikami w naszych sklepach. Przypomnę, że jesteśmy firmą odzieżową, która posiada w swej ofercie wyłącznie damską kolekcję – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju PBH, właściciela marki odzieżowej Quiosque.

Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami. W salonach mogą one znaleźć odzież w rozmiarach od 34 do 48.

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2. Dobrze, żeby znajdował się on w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1m2 netto.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €