Biznes w małym mieście

Yasumi planuje otwierać salony urody w miejscowościach zamieszkałych przez 8-15 tys. osób. Na start potrzeba 50 tys. zł.
Yasumi działa na rynku kosmetycznym, wellness i Spa od 2004 roku. Przez ten czas firma wprowadziła na rynek kilka marek gabinetów kosmetycznych, w których świadczone są różne usługi poprawiające wygląd i samopoczucie. Yasumi Instytut Zdrowia i Urody to sieć ekskluzywnych gabinetów kosmetycznych i salonów SPA, oferujących zabiegi z kosmetologii estetycznej i rytuałów piękna, a Yasumi Epil świadczy usługi fotoepilacji i fotoodmładzania. Firma rozwija też sieć Magic Pot, gdzie klientki mogą wygładzić np. zmarszczki i cellulit oraz gabinety kosmetyczne Tanrei, które są efektem dywersyfikacji marki Yasumi. Obecnie cała sieć liczy 106 placówek franczyzowych.
– W ostatnim czasie partnerzy otwierają jednak wyłącznie gabinety Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, ponieważ wolą jak najszersze rozwiązania, nie ograniczając się tylko do wąskiego spektrum usług – mówi Artur Kołecki, franczyzodawca Yasumi. Dodaje, że w tym roku otworzy się co najmniej 10 nowych placówek, które są już zakontraktowane, wszystkie pod marką Yasumi Instytut Zdrowia i Urody.
Ponadto, w związku z rosnącym zainteresowaniem klientów, sieć rozszerza portfolio swoich usług o zabiegi medyczne.
– Zauważyliśmy coraz większy popyt na tego typu usługi, dlatego chcemy się rozwijać w kierunku kosmetologii medycznej – mówi Artur Kołecki. Firma dysponuje już urządzeniami, które do tej pory funkcjonowały tylko w gabinetach medycznych, m.in. laserami frakcyjnymi. Zabiegi związane z nimi wprowadzają do swojej oferty zarówno nowe, jak i funkcjonujące już placówki pod marką Yasumi. Trzeba zainwestować w nie około 70 tys. zł.
Sieć planuje także rozwój w mniejszych miejscowościach.
– Z konceptem dotyczącym rozszerzenia naszej działalności o miasta zamieszkane już przez 8 do 15 tys. mieszkańców, ruszymy w wakacje – mówi Artur Kołecki. Na razie firma dopracowuje szczegóły, których nie chce jeszcze zdradzać. Wiadomo tylko, że inwestycja w nowy koncept nie przekroczy 50 tys. zł. Gabinety będą zaspokajały potrzeby kosmetyczne osób z mniej zasobnymi portfelami, niż w większych miastach. Dlatego wyjściowa oferta będzie zawierała podstawowe usługi. Założenie jest jednak takie, żeby w miarę upływu czasu i rozwoju potrzeb klientów w danej miejscowości, gabinety doinwestowywały się, zaopatrując się w bardziej wyszukane urządzenia i usługi.
Zdaniem Artura Kołckiego, prężny rozwój rynku kosmetycznego z którym mamy obecnie do czynienia wynika z dwóch powodów.
– Po pierwsze istnieje wśród Polaków coraz większa potrzeba dbania o siebie. Dzisiaj modnie jest bywać od czasu do czasu w gabinecie kosmetycznym. Ponadto sytuacja finansowa Polaków jest coraz lepsza. W jakiejś mierze przyczynił się do tego m.in. program 500 plus – twierdzi Artur Kołecki
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...