Przepis na opłacalną pizzerię

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gdzie najlepiej otworzyć pizzerię?
Telepizza otwiera restauracje przy głównych ulicach, centrach miast, a także lokale w strefie food court w centrach handlowych zarówno w dużych miastach, jak i w miejscowościach zamieszkałych przez co najmniej 30 tys. osób. Profil lokalu dopasowujemy do warunków i potrzeb otoczenia. Np. w centrum handlowym wystarczy mniejszy punkt z szybką obsługą. W niektórych przypadkach nie ma sensu otwierania większej restauracji, gdyż jest to nieopłacalna inwestycja. Galerie charakteryzują się szybkim przepływem osób, a klienci zazwyczaj nie mają czasu na celebrowanie posiłków. Jedzą w przerwach między zakupami. Duży lokal mógłby stać się nierentowny, choćby przez wysoki czynsz najmu. Większa placówka lepiej sprawdza się przy ruchliwej ulicy albo na osiedlu, gdzie ludzie spędzają wolny czas. Jeśli pizzeria powstaje na osiedlu mieszkaniowym to jego klientami najprawdopodobniej będą w dużej mierze rodziny z dziećmi. Warto więc dopasować wnętrze lokalu do ich potrzeb i zapewnić np. kącik dla dzieci i zaciszne miejsce dla karmiących matek. Istnieje jednak możliwość połączenia obu formatów.

Jaki jest najlepszy lokal na pizzerię?
Najlepiej, żeby restauracja mieściła się na parterze w budynku przy ruchliwej ulicy, a nieopodal niej można było łatwo zaparkować. Czynsz za lokal powinien mieścić się w granicach normy odpowiedniej dla danej lokalizacji. W przeciwnym razie restauracja może mieć problem z osiągnięciem rentowności. W lokalach już funkcjonujących również warto czasem podjąć próbę negocjowania cen najmu. Franczyzobiorcy Telepizzy mogą liczyć na pomoc franczyzodawcy w tym zakresie. Kolejnym etapem jest przygotowanie restauracji do użytku. Telepizza dostarcza partnerowi gotowy projekt lokalu. Licencjobiorca otrzymuje projekt technologiczny części kuchennej i aranżację sali dla klientów. Wsparcie specjalisty jest bardzo ważne. Przepisy sanepidu są bardzo skomplikowane i wymagają dużej wiedzy by wnętrze restauracji było urządzone zgodnie z obowiązującymi wymogami.

Jaki jest koszt urządzenia pizzeri?
Koszt urządzenia lokalu uzależniony jest od jego powierzchni. Wyposażenie obejmuje urządzenia kuchenne, z których najważniejszy jest piec do pizzy. Dostarczamy jednakowe piece do wszystkich placówek, by w każdym lokalu zachować obowiązujący w Telepizza standard. Mamy podpisaną umowę z producentem, który gwarantuje korzystną cenę zakupu i serwis urządzeń.

Ważnym elementem w biznesie gastronomicznym są również działania marketingowe, dzięki którym lokal ma zapewnioną widoczność, co z kolei ma wpływ na liczbę klientów odwiedzających restauracje i zamawiających w dostawie. Firma dba o widoczność marki, prowadzimy zarówno kampanie lokalne jak i globalne, począwszy od wyszukiwarki Google, sieci reklamowej GDN, poprzez obecność z reklamą na największych portalach informacyjnych oraz mediach społecznościowych. Jednym z kluczowych elementów marketingu lokalnego, są ulotki reklamowe dostarczane klientom do skrzynek pocztowych lub na klamki drzwi. Jednak, żeby takie działania reklamowe były skuteczne, trzeba je powtarzać z określoną częstotliwością.

Rozmawiała Magdalena Kurda

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €