Firma gotowa na wrzesień

Zależy nam na pozyskaniu franczyzobiorców z północy Polski, przede wszystkim z Trójmiasta – mówi Monika Ferreira, franczyzodawca sieci Mała Lingua & Lingua Teens Space.
Czym dokładnie się zajmujecie?
Sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży – Mała Lingua i Lingua Teens Space – oferuje kursy językowe dla dwóch grup docelowych: dzieci w wieku 3-12 lat oraz dla nastolatków. Do tej pory otworzyliśmy ponad 100 szkół. System nauczania stworzyliśmy w oparciu o autorskie projekty dydaktyczne i został on dostosowany do poszczególnych grup wiekowych.
Ile trzeba zainwestować, żeby zostać franczyzobiorcą marki Mała Lingua i Lingua Teens Space?
W zależności od modelu współpracy franczyzobiorca może mieć franczyzę pełną lub franczyzę ograniczoną. Franczyza pełna wiąże się z otwarciem tzw. szkoły stacjonarnej, która wymaga zainwestowania 15-30 tys. zł i większym ryzykiem biznesowym, bo trzeba wynająć lokal i go zaaranżować zgodnie ze standardami marki. Franczyza ograniczona oznacza, że franczyzobiorca będzie prowadzić zajęcia pozalekcyjne w wynajętych salach w szkołach podstawowych. Tu kwota inwestycji może być bardzo mała, bo za wynajem sal płaci się tylko wtedy, gdy odbywają się zajęcia. Jeśli na działalność zdecyduje się lektor, który sam będzie prowadził zajęcia, kwota inwestycji może ograniczyć się do opłaty wstępnej i niewielkiego budżetu na marketing, czyli łącznie 5 tys. zł.
Od kilku miesięcy macie mocnego partnera. Jakie widzicie korzyści z tego połączenia?
W kwietniu tego roku nasza sieć szkół języków obcych dla dzieci i młodzieży dołączyła do Grupy PWN i stała się spółką Wydawnictwa Szkolnego. To pozwoli naszej sieci na skorzystanie z renomy, jaką cieszy się marka PWN, będąca synonimem jakości i prestiżu w obszarze wydawniczym oraz usługowym. Współpraca z PWN nie tylko umożliwi szkole nam połączenie doświadczeń, ale także umocni realizację długofalowej strategii dalszego rozwoju sieci, tak aby nasze zajęcia odbywały się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach, gdzie oferta innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych jest bardzo ograniczona.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej