Biznes w pełnym świetle

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przedsiębiorstwo Handlowe A-T S.A. sprzedażą artykułów elektrycznych zajmuje się od 1990 roku. Pod jej szyldem działają 74 sklepy elektryczno-oświetleniowe, 41 hurtowni elektrycznych, 4 salony oświetleniowe „Fabryka Światła”, sklep wyprzedażowy. Firma współpracuje też z ajentami 33 placówki sieci to ajencyjne sklepy – hurtownie elektryczno-oświetleniowe.
Docelowo chcemy mieć 300 placówek na terenie całej Polski. W tym roku zaplanowaliśmy 10 nowych mówi Paweł Jarmużek, prezes zarządu
A-T S.A. – W najbliższym czasie mamy otwarcia w Wałczu, Chełmie, Krośnie.

Firma szuka partnerów w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców – takich, gdzie jeszcze nie ma swojej placówki. Teraz najbardziej pożądane są lokalizacje na Podkarpaciu, Śląsku, Dolnym Śląsku, w Lubuskiem i w południowo-wschodniej Polsce.
– Wśród ajentów mile widziane są firmy rodzinne z naszej branży, którym dajemy możliwość zwiększenia potencjału, poprzez dobre ceny, nowocześnie urządzoną i zatowarowaną placówkę, dostarczanie towar z magazynu centralnego nawet w 24 godizny, możliwość skorzystania z zasobów towarowych innych placówek – wylicza Paweł Jarmużek. – Chętnie nawiązujemy też współpracę z firmami z doświadczeniem handlowym, choć niekoniecznie z naszej branży. Nowi ajenci przechodzą pełen cykl szkoleń, są pod opieką i osobistą asystą naszych ludzi przed i po otwarciu.

A-T inwestuje w wyposażenie lokalu, branding zewnętrzny i marketing oraz przekazuje do dyspozycji zatowarowanie. Ajent otrzymuje gotowy do otwarcia sklep, wraz z komputerami i systemem do obsługi transakcji.
– Ajent przygotowuje lokal jedynie od strony technicznej. Staramy się tak dobierać lokale, aby kwota inwestycji ze strony partnera nie przekraczała 20 tys. zł. Resztę wydatków pokrywa A-T – dodaje Paweł Jarmużek.
Wstępna opłata wynosi 5 tys. zł. netto. Nie ma opłat miesięcznych. Centrala A-T oraz ajent dzielą się zyskiem, wypracowanym przez placówkę. Według franczyzodawcy salon powinien stać się rentowny najpóźniej w ciągu dwóch pierwszych kwartałów działalności. Z kolei zwrot z inwestycji franczyzobiorcy powinien nastąpić w przeciągu roku.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €