Pieniądze z pudełka

Lokale Mad Box – jak zapewnia franczyzodawca – przynoszą zyski już w pierwszym miesiącu. Ile trzeba zainwestować?
Pierwszy lokal Mad Box powstał w Grodzisku Mazowieckim w 2014 roku. Teraz funkcjonuje już kolejny, w Skarżysku Kamiennej, działający we franczyzie. Następne dwa franczyzowe mają powstać w Gdańsku i Bydgoszczy.
Mad Box serwuje jedzenie inspirowane kuchnią orientalną, smażone w woku. Jako że koncept opiera się na pomyśle jedzenia na wynos lub w dostawie, potrawy podawane są w kartonowych pudełkach.
– Jednak nie jest to niezdrowy street food – podkreśla Marcin Płużyczka, franczyzodawca Mad Box. – Korzystamy ze zdrowych produktów, posiłki przygotowywane są w obecności klientów, w otwartej kuchni.
Koncept Max Box najlepiej sprawdzi się w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Konieczny jest lokal o powierzchni minimum 40-50 m2, co pozwoli na ustawienie kilku stolików. Koszty inwestycji, według szacunków franczyzodawcy, wahają się wówczas od 20 do 60 tys. zł, w zależności od stanu technicznego pomieszczeń. Możliwe jest też otwarcie punktu wyłącznie z okienkiem podawczym – wtedy potrzebny jest mniejszy lokal, a i wydatki na starcie są niższe (18-20 tys. zł).
Franczyzodawca może pomóc w wyborze odpowiedniej lokalizacji oraz (w razie potrzeby) przy negocjowaniu warunków najmu, w zrobieniu projektów technicznych i przygotowaniu lokalu do koniecznych odbiorów. Doradza w kompletowaniu pierwszego zatowarowania, udostępnia listę dostawców, którzy zapewniają sieci rabaty. Franczyzobiorcy oraz ich personel przechodzą szkolenia – z zarządzania lokalem, przygotowywania menu, obsługi gości.
Pierwszych pięciu franczyzobiorców skorzysta z promocyjnej ceny opłaty licencyjnej – 2,5 tys. zł Miesięczna opłata franczyzowa to 800 zł – także dla pierwszej piątki biorców.
– Obydwa działające lokale już w pierwszym miesiącu nie tylko zarobiły na koszty stały, ale też odnotowały pierwsze zyski – zapewnia Marcin Płużyczka. – Inwestycja w lokal w Grodzisku Mazowieckim zwróciła się po czterech miesiącach.
Jak mówi właściciel konceptu, lokal w grodzisku dziennie sprzedaje średnio 80-100 pudełke z jedzeniem. W większości – aż 80 proc. – są to zamówienia na wynos i w dostawie.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...