Regatta zarabia na urlopach
Dla outdoorowej marki wakacyjny czas to okres żniw. Sieć i oferta przechodzą do ofensywy.
Ubrania i artykuły outdoorowe, czyli dedykowane osobom lubiącym spędzać czas poza domem, stanowią segment branży odzieżowej. W praktyce jednak rynek ten rządzi się swoimi, specyficznymi prawami.
– Kiedy w branży odzieżowej jest niski sezon, czyli okres urlopowy, w naszym segmencie mamy szczyt, ponieważ w naszych ubraniach nie chodzi się do pracy, ale jeździ na nartach lub chodzi po górach. Nasz segment jest również bardziej wyczulony na pogodę – ubranie do biura jest potrzebne niezależnie od pogody, a np. odzież sportowa i turystyczna niekoniecznie – mówi Zenon Raszyk, menedżer odpowiedzialny za rozwój marki Regatta w Europie Środkowej.
Aktualnie Regatta intensywnie promuje asortyment przeznaczony dla miłośników kempingu. Namioty, koce, samopompujące się poduszki, stoliki do gry, kuchenki, garnki – wszystkie te produkty mają pozwolić na stworzenie prawdziwego domu nawet z dala od niego.
Oprócz oferty rozwija się też sieć sprzedaży. Marka zadebiutowała w Polsce w ubiegłym roku, a dziś pod jej szyldem działa 12 sklepów własnych i siedem franczyzowych. Produkty Regatty dostępne są również w ponad 80 sklepach partnerskich. W tym roku franczyzodawca chce uruchomić łącznie 10 sklepów na licencji.
– Potencjał szacujemy na dużo wyższy, jednak chcemy być pewni, że sklepy będą otoczone przez nas odpowiednią opieką, szkoleniem i pomocą, która zwłaszcza w pierwszym okresie działania sklepu jest bardzo ważna. A jak wiadomo, wraz z rosnącą liczbą jakość spada – mówi Zenon Raszyk.
Współpraca z franczyzobiorcami opiera się na modelu depozytowym. Franczyzodawca dostarcza towar, który franczyzobiorca sprzedaje w jego imieniu. Wysokość prowizji jest uzależniona od osiągniętych wyników sprzedaży i wynosi 35-38 proc.. Minimalny koszt inwestycji wraz z wyposażeniem sklepu to 100 tys. zł. Sklep można uruchomić zarówno w galerii jak i przy ulicy handlowej w miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


