Lody w ajencji

Tym, którzy nie mają pieniędzy na zakup przyczepy, Lody Marsjano proponują współpracę ajencyjną. Na jakich zasadach zarobi ajent?
W tym roku w całej Polsce pod szyldem Lodów Marsjano działa około 150 lodziarni. W zdecydowanej większości to przyczepy gastronomiczne. Taką przyczepę, w pełni wyposażoną i gotową do pracy można kupić za 85 tys. zł netto. Jeśli jednak ktoś nie ma takiej gotówki albo np. chciałby wejść w lodowy biznes na razie na próbę, aby sprawdzić jego możliwości – może podpisać z firmą umowę ajencyjną.
- Wprowadziliśmy tę możliwość zaledwie kilka tygodni temu, a już mamy pierwsze podpisane umowy i mnóstwo zapytań od zainteresowanych osób – mówi Dariusz Zagórski z Lodów Marsjano.
Umowę ajencyjną można podpisać na jeden lub kilka sezonów. Ajenci mają do wyboru dwie opcje. W pierwszym przypadku płacą 10 tys. zł kaucji, a do ich kieszeni trafia 25 proc. od wypracowanego zysku. Druga opcja zakłada wyższą kaucję, 30 tys. zł, ale też większy udział w zyskach – 50 proc.
- Warto zdecydować się na ajencję jeszcze w tym sezonie, choćby po to, by przetestować ten biznes – zachęca Dariusz Zagórski. - A jeśli np. w pewnym momencie ajent dojdzie do wniosku, że chce zamienić formę współpracy na franczyzę, to nie ma ku temu żadnych przeszkód.
Oczywiście, przechodząc na franczyzę należy wykupić przyczepę oraz w sezonie (od kwietnia do września) płacić opłatę franczyzową. Wynosi ona 500 zł – ale jest płatna tylko w przypadku, gdy to franczyzobiorca podpisuję umowę najmu miejsca pod przyczepę. Jeśli umowa jest podpisana przez centralę firmy, franczyzobiorca nie uiszcza żadnych opłat miesięcznych. Zarówno dla franczyzobiorców, jak i dla ajentów licencjodawca dysponuje bazą lokalizacji, w których mogą stanąć przyczepy – przy marketach i galeriach handlowych w całej Polsce.
Oprócz punktów mobilnych Lody Marsjano można też otworzyć w formie lokalu stacjonarnego, ale tylko z okienkiem podawczym, bez miejsc na konsumpcję. Powinien mieć wielkość 15-30 m2. Koszt inwestycji to około 50 tys. zł netto. Ostateczna kwota zależy jednak od konkretnej lokalizacji, zakresu remontu. Franczyzodawca może partycypować w kosztach adaptacji.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej