Auto u kosmetyczki

Usługi franczyzobiorców Ziebart mogą okazać się nieocenione dla wszystkich, którzy myślą o sprzedaży swoich aut. Na czym właściwie polegają?
– Renowacja powierzchni lakierowanych i ultrapedantyczne czyszczenie auta w środku to koszt ok. 900 zł. Warto skorzystać z tych usług szczególnie przed wystawieniem auta na sprzedaż. Wartość samochodu może wtedy wzrosnąć nawet do 20 proc. w zależności od marki auta i jego salonowej ceny – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska. Czas wykonania usług to ok. 1-2 dni. – W przypadku samochodów na sprzedaż staramy się jak najszybciej realizować zlecenia. Wiemy, że ich właścicielom zależy na czasie.
Na razie Ziebart przygotowuje do sprzedaży używane samochody dostępne w salonach dilerskich. Firma kieruje jednak swoją ofertę również do prywatnego sektora. W Polsce jest ok. 15 mln używanych samochodów, które stale zmieniają właścicieli. Wartość autodetailingu w tym segmencie może rocznie wynosić ok. 200 mln zł.
– Jest więc o co walczyć, dlatego zależy nam na klientach z tej grupy. Na razie 90 proc. zleceniobiorców Ziebarta to posiadacze samochodów drogich klas premium. Coraz częściej jednak w naszym salonie pojawiają się samochody ze średniej półki, również te na sprzedaż – mówi Bartosz Liszkowski.
Amerykańska firma chce, żeby struktura jej przychodów odzwierciedlała stan rynku w Polsce. Oznacza to przynajmniej 50 proc. proc. używanych samochodów z klasy średniej spośród wszystkich obsługiwanych pojazdów przez sieć Ziebart. Plan będzie realizowany stopniowo w miarę rozwoju amerykańskiej sieci.
Firma Ziebart istnieje w Polsce od 2014 roku. Przez pierwsze dwa lata testowała koncept i weryfikowała możliwości nabywcze potencjalnych klientów. Na początku 2016 roku sieć wystartowała z rozwojem sieci franczyzowej. Firma otwiera dwa rodzaje placówek – mniejsze Ziebart Express we współpracy z dilerami samochodowymi (dotychczas BMW, Lexusa, Audi i Volkswagena) oraz duże salony franczyzowe z pełnym pakietem usług – od autodetailingu, czyli ultrapedantycznego czyszczenia samochodu, konserwacji tapicerki, impregnacji skóry i ochrony powierzchni lakierowanej, do usług komplementarnych, czyli zmiany koloru karoserii według gustu klienta za pomocą specjalnych folii.
Pierwszy duży salon franczyzowy sieci Ziebart zostanie otwarty na jesieni 2017 roku w Warszawie.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej