Auto u kosmetyczki
Usługi franczyzobiorców Ziebart mogą okazać się nieocenione dla wszystkich, którzy myślą o sprzedaży swoich aut. Na czym właściwie polegają?
– Renowacja powierzchni lakierowanych i ultrapedantyczne czyszczenie auta w środku to koszt ok. 900 zł. Warto skorzystać z tych usług szczególnie przed wystawieniem auta na sprzedaż. Wartość samochodu może wtedy wzrosnąć nawet do 20 proc. w zależności od marki auta i jego salonowej ceny – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Polska. Czas wykonania usług to ok. 1-2 dni. – W przypadku samochodów na sprzedaż staramy się jak najszybciej realizować zlecenia. Wiemy, że ich właścicielom zależy na czasie.
Na razie Ziebart przygotowuje do sprzedaży używane samochody dostępne w salonach dilerskich. Firma kieruje jednak swoją ofertę również do prywatnego sektora. W Polsce jest ok. 15 mln używanych samochodów, które stale zmieniają właścicieli. Wartość autodetailingu w tym segmencie może rocznie wynosić ok. 200 mln zł.
– Jest więc o co walczyć, dlatego zależy nam na klientach z tej grupy. Na razie 90 proc. zleceniobiorców Ziebarta to posiadacze samochodów drogich klas premium. Coraz częściej jednak w naszym salonie pojawiają się samochody ze średniej półki, również te na sprzedaż – mówi Bartosz Liszkowski.
Amerykańska firma chce, żeby struktura jej przychodów odzwierciedlała stan rynku w Polsce. Oznacza to przynajmniej 50 proc. proc. używanych samochodów z klasy średniej spośród wszystkich obsługiwanych pojazdów przez sieć Ziebart. Plan będzie realizowany stopniowo w miarę rozwoju amerykańskiej sieci.
Firma Ziebart istnieje w Polsce od 2014 roku. Przez pierwsze dwa lata testowała koncept i weryfikowała możliwości nabywcze potencjalnych klientów. Na początku 2016 roku sieć wystartowała z rozwojem sieci franczyzowej. Firma otwiera dwa rodzaje placówek – mniejsze Ziebart Express we współpracy z dilerami samochodowymi (dotychczas BMW, Lexusa, Audi i Volkswagena) oraz duże salony franczyzowe z pełnym pakietem usług – od autodetailingu, czyli ultrapedantycznego czyszczenia samochodu, konserwacji tapicerki, impregnacji skóry i ochrony powierzchni lakierowanej, do usług komplementarnych, czyli zmiany koloru karoserii według gustu klienta za pomocą specjalnych folii.
Pierwszy duży salon franczyzowy sieci Ziebart zostanie otwarty na jesieni 2017 roku w Warszawie.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

