Rynek w rozkwicie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wygląda polski rynek kosmetyków naturalnych?
Ciągle się rozwija. Widać rozkwit firm kosmetycznych, oferujących naturalne produkty. Co ciekawe, nie powielają one już istniejącej oferty, ale proponują wciąż nowe produkty, rozwiązania. Dla nas to potwierdzenie, że wciąż mamy pole do rozwoju, bo tez potrzeby klientów są coraz większe. Poszerzająca się konkurencja wcale nie stawia nas w gorszej sytuacji. Dzięki szerszej ofercie zwiększa się także świadomość konsumentów, a co za tym idzie liczba klientów. Szukając dobrych produktów, klienci sięgają po różne marki i chcą wybrać jak najlepszą.

Ile obecnie działa punktów pod szyldem Organique?
Mamy 50 sklepów i wysp handlowych, w czego 41 franczyzowych. W tym roku otworzyliśmy punkty w Poznaniu, Wrocławiu i Kaliszu. W najbliższych planach mamy jeszcze otwarcie w Luboniu oraz zamianę wyspy na sklep w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Preferowane przez nas lokalizacje to właśnie galerie handlowe, ale też ulice i centra miast o charakterze handlowym. Interesują nas miasta liczące powyżej 50 tys. mieszkańców. Uruchomienie wyspy handlowej wraz z zatowarowaniem to koszt ok. 50 tys. zł. Natomiast w przypadku sklepu inwestycja wynosi ok. 100 tys. zł.

Franczyzobiorcy rekrutują się głównie spośród kobiet?
Kiedyś rzeczywiście tak było. Teraz jednak zgłasza się równie wielu panów, którzy chcą dobrze zainwestować pieniądze. Zalecamy, by franczyzobiorca, przynajmniej na początku pracował w punkcie razem z personelem, poznał specyfikę branży, wiedział, czego wymagać od pracowników. Później, jeśli sam nie może tego robić, powinien zatrudnić kierownika na pełen etat plus dwóch sprzedawców. Przygotowujemy naszych licencjodawców i ich personel do pracy w naszych punktach, organizując kompleksowe szkolenia. Skupiamy się głównie na dwóch aspektach – wiedzy produktowej oraz znajomości technik sprzedaży. Kładziemy nacisk na to, by osoby sprzedające były dla klientów konsultantami, potrafiącymi dobrać właściwy produkt pielęgnacyjny, w zależności od potrzeb i problemów klienta. W miarę wprowadzania na rynek nowych produktów przeprowadzamy też szkolenia uzupełniające. Sprawdzamy również, jak funkcjonują placówki franczyzowe. Korzystaliśmy m.in. z metody tajemniczego klienta.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €