Pizza u Benka

W pizzerię Grubego Benka trzeba zainwestować 100-150 tys. zł. Po jakim czasie inwestycja się zwróci?
Pierwszy lokal z logo Gruby Benek powstał w 1997 roku. Aktualnie sieć liczy ich 42. Rozrosło się też menu – oprócz pizzy u Grubego Benka możne zjeść także m.in. panierowane kurczaki czy burgery.
– W ostatnich dwóch miesiącach otworzyliśmy dwa nowe lokale – informuje Katarzyna Włodarczyk-Pięta, członek zarządu firmy ds. rozwoju sieci Gruby Benek. – Obecnie pracujemy nad kolejnymi otwarciami, na Śląsku i w województwie mazowieckim. Mamy zamiar zamknąć rok 2017 dziesięcioma nowymi placówkami. Franczyzodawca zapewnia, że pizzerie równie dobrze radzą sobie zarówno w dużych, jak i w mniejszych miastach. Centrala sieci pomaga w poszukiwaniu lokalu, negocjacjach warunków najmu. Przygotowuje kompletny projekt technologiczny oraz wizualny sali.
– Przy lokalu powinna być możliwość wystawienia ogródka, który w sezonie letnim generuje dodatkowe obroty – podkreśla Katarzyna Włodarczyk-Pięta.
Inwestycja w pizzerię Gruby Benek wynosi 100-150 tys. zł. Opłata wstępna to 5 tys. zł, opłata franczyzowa 1,4 tys. zł netto miesięcznie. Franczyzodawca zapewnia szkolenia, zarówno menedżerskie, jak i praktyczne, obejmujące obsługę kuchni i sali. Przekazuje też franczyzobiorcom program sprzedażowy, ułatwiający zarządzanie lokalem. Pomaga również przy otwarciu i bieżącym działaniu placówki.
Od początku 2016 roku sieć przeprowadza remodeling.
– Istniejące lokale przechodzą sukcesywnie zmianę wystroju. Stawiamy na ciepłe, jasne wnętrza, koniecznie z kącikami dla najmłodszych klientów. Tradycyjne menuboardy zastąpiliśmy nowoczesnymi prezenterami, na których wyświetlane jest menu oraz aktualne promocję. Wszystko sterowane przez centralę, tak aby franczyzobiorca mógł się skupić na pracy w lokalu – opisuje Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – Zdecydowaliśmy się również na zastosowanie pieców przelotowych, dzięki którym pizzerie są zdolne wytwarzać produkt najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu powtarzalności tego procesu.
Pizzeria staje się rentowna zazwyczaj w czwartym miesiącu jej prowadzenia. Zwrot z inwestycji następuje w 12-14 miesiącu.
– Dzięki poszerzeniu menu o wspomniane kurczaki i burgery nasi franczyzobiorcy zwiększają obrót lokalu poprzez generowanie nowych zamówień z grup docelowych do tej pory nie zainteresowanych ofertą pizzy – mówi Katarzyna Włodarczyk-Pięta. – Zwiększa się również wartość zamówień, składanych przez każdego stałego klienta.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...