Naturalnie i po polsku

Stara Mydlarnia otworzyła pierwszy sklep franczyzowy za granicą. Czy kosmetyki naturalne to perspektywiczny biznes?
Stara Mydlarnia to polski producent naturalnych kosmetyków, obecny na polskim rynku od kilkunastu lat. Pod tym szyldem działają dzisiaj 23 sklepy stacjonarne – dwa własne i 21 franczyzowych.
– W 2017 roku uruchomiliśmy już dwie nowe placówki, w tym pierwszą zagraniczną, w Barcelonie – mówi Patrycja Zmarzły, specjalista ds. marketingu marki Stara Mydlarnia. – Kolejne otwarcie planujemy jesienią w Gdyni. Chcemy rozwijać się zarówno na rynku krajowym, jaki i na rynkach zagranicznych. Z naszych obserwacji polskiego rynku wynika, że coraz więcej konsumentów dokonuje świadomych zakupów. Są coraz bardziej zainteresowani składem kosmetyków i ich pochodzeniem – preferują produkty na bazie naturalnych składników, wytwarzane w kraju. Cieszy nas ta tendencja, ponieważ Stara Mydlarnia to polska marka, oferująca naturalne, bezpieczne kosmetyki.
Sklepy marki Stara Mydlarnia najlepiej radzą sobie w miastach, liczących co najmniej 40 tys. mieszkańców – choć licencjodawca nie wyklucza też otwarć w mniejszych miejscowościach. Najbardziej pożądane lokalizacje to popularne turystycznie i atrakcyjne pod względem handlowym centra miast oraz galerie handlowe. Franczyzodawca może pomóc w znalezieniu odpowiedniego punktu i w ocenie jego potencjału sprzedażowego. Sklepy mają powierzchnię od 20 do ok. 40 m2. Koniecznie muszą posiadać witrynę wystawową. Franczyzobiorca otrzymuje gotowy projekt sklepu, zgodny ze standardami sieci. Koszty inwestycji zależą od wielkości lokalu. Na wyposażenie i pierwsze zatowarowanie zwykle należy wydać ok. 65 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna to 2,5 tys zł. Franczyzobiorca co miesiąc wpłaca też 400 zł na marketing marki. Na zwrot z inwestycji trzeba czekać zwykle około roku.
– W ramach sieci franczyzowej zapewniamy szerokie wsparcie biznesowe, sprzedażowe i marketingowe. Gwarantujemy szkolenie wstępne oraz szkolenia w celu poprawy umiejętności sprzedażowych, zarządzania czasem i personelem oraz poradnictwo w obszarze merchandisingu – dodaje Patrycja Zmarzły. – Franczyzobiorcom gwarantujemy też księgę standardów, materiały marketingowe, dostęp do systemu internetowego B2B oraz pomoc w bieżącym prowadzeniu placówki. Każdy sklep posiada swojego opiekuna z ramienia Starej Mydlarni.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

New York Pizza Department
Pizzerie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...