Na tropie młodego Einsteina

Ludzki mózg ma niezgłębiony potencjał. Franczyzobiorcy Brain Child Learning uczą, jak go wykorzystać.
Brain Child Learning, globalna marka, prowadząca zajęcia pozalekcyjne dla dzieci, które mają zwiększyć ich potencjał intelektualny, z pierwszą placówką franczyzową w Polsce wystartowała w ubiegłym roku. Dopiero, kiedy zaczęła osiągać pierwsze sukcesy, firma zabrała się za rozwój w tym zakresie na naszym podwórku.
– Działamy niespełna rok w Polsce i mamy 80 uczniów. Po trzech miesiącach od ogłoszenia na szerszym rynku oferty franczyzowej, pojawiło się mnóstwo chętnych do nawiązania współpracy. We wrześniu ruszą placówki w Olsztynie, Poznaniu i Częstochowie, a do końca tego roku chcemy mieć co najmniej dziesięć funkcjonujących lokali – mówi Piotr Nitecki, właściciel warszawskiego Brain Child Learning.
Firma szuka franczyzobiorców w miastach liczących 100 tys. mieszkańców. W większych może powstać więcej placówek – średnio jedna właśnie na 100 tys. mieszkańców. Potencjalni franczyzobiorcy we współpracę muszą zainwestować od 25 do 35 tys. euro w zależności od wielkości lokalu i miasta, w którym będą działać. Mieści się w tej kwocie m.in. aranżacja lokalu, którego minimalna wielkość to 80 m2.
– W ciągu pierwszego roku działalności można liczyć na trzykrotny zwrot tej inwestycji, a po trzech latach ośmiokrotny – zapewnia Piotr Nitecki. Przy tym podkreśla, że Brain Child Learning to propozycja szczególnie dla tych, którzy szukają dodatkowego pomysłu na biznes. – Pierwsze pół roku wymaga pełnego zaangażowania we współpracę z nami, ale później można ją traktować jako dodatkowy dochód. Przy zatrudnieniu dwóch osób, właściciel zajmuje się jedynie nadzorowaniem prowadzonej działalności i może na to poświęcać średnio cztery godziny dziennie.
Oprócz początkowej inwestycji, współpraca z Brain Child Learning wiąże się ze stałymi opłatami. Wynoszą one 24 proc. od każdego zapisanego ucznia na jeden poziom nauki. Poziomów jest osiem, każdy trwa dwa miesiące. Koszt dla ucznia to 1,2 tys. zł, czyli ok. 50 zł za godzinę zajęć. Umowy z franczyzobiorcami są podpisywane na 3 lata. Po tym okresie można je przedłużyć na kolejny okres, za dodatkową opłatą w wysokości 35 proc. wstępnej opłaty franczyzowej. Można też zostać masterfranczyzobiorcą. Jednak w tym przypadku trudno mówić o wysokości kosztów współpracy, ponieważ są one indywidualnie negocjowane.
Brain Child Learning to firma edukacyjna, która prowadzi pozaszkolne zajęcia z dziećmi w wieku od 7 do 15 lat. Organizowane przez nią warsztaty bazują na najnowszych zdobyczach naukowych z dziedziny medycyny i psychologii. Ich celem jest pobudzanie kreatywności dzieci oraz uczenie ich wykorzystywania potencjału własnego mózgu tak, żeby zwiększyć pojemność pamięci i koncentrację, a także lepiej zintegrować mózg. Dzieci mają nabyć pewności siebie, zacząć pozytywnie myśleć, nauczyć się szybciej rozwiązywać problemy oraz poprawić zdolność do radzenia sobie ze stresem.
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej