Turystyka na topie

Sieć Wakacje.pl powiększyła się już o 14 biur podróży w tym roku. Branża turystyczna ma za sobą dobry sezon. Korzystają na tym też franczyzobiorcy marki.
W tym roku zagraniczne urlopy sprzedawały się bardzo dobrze. Według raportu „Zagraniczne wakacje Polaków 2017”, przygotowanego przez Polską Izby Turystyki wzrosty sprzedaży u turystycznych multiagentów w okresie od 28 kwietnia do 30 sierpnia przekroczyły 37 proc. Jednym z tych multiagentów jest franczyzowa sieć Wakacje.pl.
– Marka Wakacje.pl rośnie więcej niż 20 proc. ponad ogólny rynek. To doskonały wynik – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl. – Wzrosła świadomość turystów, którzy na doniesienia medialne reagują coraz słabiej, natomiast szukają sprawdzonych i zaufanych sprzedawców. Właśnie dlatego coraz więcej podmiotów upatruje szansy w konsolidacji z dużymi markami, takimi jak my.
Obecnie sieć liczy 94 salony sprzedaży. Tylko w tym roku otwarto 14, dwa kolejne zostaną uruchomione do połowy października.
– Priorytetem dla nas są duże i średnie miasta, w których nie mamy jeszcze salonów sprzedaży, a wysoko oceniamy ich potencjał. Do takich należą między innymi Kielce, Ruda Śląska, Zabrze, Opole, Zielona Góra, Koszalin, Kalisz – dodaje Wioletta Zarzycka. – W obszarze naszych zainteresowań są również miasta mniejsze, powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Do każdej lokalizacji podchodzimy indywidualnie, jeśli jest obiecująca, rozważamy współpracę.
Wakacje.pl skupiają się głównie na uruchamianiu nowych placówek. Jeśli jednak jakieś funkcjonujące już na rynku biuro chce przyłączyć się do sieci, także jest taka możliwość. Koszt inwestycji szacowany jest na ok. 22 tys. zł netto. Na tę sumę składają się aranżacja wnętrza i umeblowanie, wizualizacja zewnętrzna oraz pakiet startowy, w tym zestaw gadżetów reklamowych i odzież służbowa. Do tego trzeba doliczyć zakup sprzętu biurowego. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych.
Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalu. Przygotowuje projekt aranżacji wnętrza oraz wizualizacji witryny salonu. Udostępnia systemy rezerwacyjne oraz autorski system CRM, wspierający funkcjonowanie salonu i jego sprzedaż. Franczyzobiorca uzyskuje dostęp do oferty ponad 100 touroperatorów.
– Prowadzimy właściciela salonu za rękę, wspólnie realizując projekt otwarcia i dalszego funkcjonowania biura. Przy podjęciu współpracy przeprowadzamy obowiązkowe szkolenia dla właścicieli i pracowników z zakresu obsługi systemu CRM, marketingu, sprzedawanych w sieci usług dodatkowych oraz systemów rezerwacyjnych – relacjonuje Wioletta Zarzycka. – Pracownicy salonów otrzymują również pulę zagranicznych wyjazdów studyjnych, podczas których zwiedzają kierunki i hotele z oferty Wakacje.pl, tym samym realnie zwiększając prawdopodobieństwo skutecznej sprzedaży. W ostatnim czasie postawiliśmy również na wparcie w obszarze rekrutacji personelu.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej