Turystyka na topie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tym roku zagraniczne urlopy sprzedawały się bardzo dobrze. Według raportu „Zagraniczne wakacje Polaków 2017”, przygotowanego przez Polską Izby Turystyki wzrosty sprzedaży u turystycznych multiagentów w okresie od 28 kwietnia do 30 sierpnia przekroczyły 37 proc. Jednym z tych multiagentów jest franczyzowa sieć Wakacje.pl.
– Marka Wakacje.pl rośnie więcej niż 20 proc. ponad ogólny rynek. To doskonały wynik – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl. – Wzrosła świadomość turystów, którzy na doniesienia medialne reagują coraz słabiej, natomiast szukają sprawdzonych i zaufanych sprzedawców. Właśnie dlatego coraz więcej podmiotów upatruje szansy w konsolidacji z dużymi markami, takimi jak my.

Obecnie sieć liczy 94 salony sprzedaży. Tylko w tym roku otwarto 14, dwa kolejne zostaną uruchomione do połowy października.
– Priorytetem dla nas są duże i średnie miasta, w których nie mamy jeszcze salonów sprzedaży, a wysoko oceniamy ich potencjał. Do takich należą między innymi Kielce, Ruda Śląska, Zabrze, Opole, Zielona Góra, Koszalin, Kalisz – dodaje Wioletta Zarzycka. – W obszarze naszych zainteresowań są również miasta mniejsze, powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Do każdej lokalizacji podchodzimy indywidualnie, jeśli jest obiecująca, rozważamy współpracę.

Wakacje.pl skupiają się głównie na uruchamianiu nowych placówek. Jeśli jednak jakieś funkcjonujące już na rynku biuro chce przyłączyć się do sieci, także jest taka możliwość. Koszt inwestycji szacowany jest na ok. 22 tys. zł netto. Na tę sumę składają się aranżacja wnętrza i umeblowanie, wizualizacja zewnętrzna oraz pakiet startowy, w tym zestaw gadżetów reklamowych i odzież służbowa. Do tego trzeba doliczyć zakup sprzętu biurowego. Nie ma opłat licencyjnych, franczyzowych ani marketingowych.
Franczyzodawca pomaga w wyborze lokalu. Przygotowuje projekt aranżacji wnętrza oraz wizualizacji witryny salonu. Udostępnia systemy rezerwacyjne oraz autorski system CRM, wspierający funkcjonowanie salonu i jego sprzedaż. Franczyzobiorca uzyskuje dostęp do oferty ponad 100 touroperatorów.
– Prowadzimy właściciela salonu za rękę, wspólnie realizując projekt otwarcia i dalszego funkcjonowania biura. Przy podjęciu współpracy przeprowadzamy obowiązkowe szkolenia dla właścicieli i pracowników z zakresu obsługi systemu CRM, marketingu, sprzedawanych w sieci usług dodatkowych oraz systemów rezerwacyjnych – relacjonuje Wioletta Zarzycka. – Pracownicy salonów otrzymują również pulę zagranicznych wyjazdów studyjnych, podczas których zwiedzają kierunki i hotele z oferty Wakacje.pl, tym samym realnie zwiększając prawdopodobieństwo skutecznej sprzedaży. W ostatnim czasie postawiliśmy również na wparcie w obszarze rekrutacji personelu.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €