Piotr Polk na Targach Franczyza

Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Już za trzy tygodnie, po raz 15. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, największe dziś wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. To jedyne takie miejsce, w którym pod jednym dachem gromadzą się co roku franczyzodawcy oraz kilka tysięcy ludzi, którzy chcą nawiązać biznesową współpracę. Przez trzy dni odbywają się spotkania, toczą się rozmowy, negocjacje i podpisywane są umowy. W tym roku odwiedzający mogą wybierać spośród 200 sprawdzonych pomysłów na biznes. Nim jednak dokonają być może najważniejszego w życiu wyboru, korzystają z wiedzy i doświadczenia ekspertów na Forum Szkoleniowym. Jego gościem specjalnym będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”, który opowie, jak swoją pasję przekuwa w biznes. Spotkanie z Piotrem Polkiem rozpocznie się w piątek 27 października o godz. 15.30.
200 pomysłów na biznes
Targi Franczyza to jedno z nielicznych wydarzeń targowych w Polsce, które od lat odnotowuje systematyczny wzrost liczby wystawców i powierzchni. W tym roku w trzynastu salach Pałacu Kultury i Nauki (prawie cały parter) zaprezentuje się 200 marek franczyzowych lub partnerskich o kwocie inwestycji od kilkunastu tysięcy po kilkanaście milionów złotych. O przyszłych franczyzobiorców zabiegają przedstawiciele firm z kilkunastu branż, którzy dokładają starań, by wyróżnić swoją ofertę. Coraz częstszym zabiegiem jest odtwarzanie placówek handlowych lub usługowych, aby kandydaci zobaczyli, jak może wyglądać ich biznes.
– Targi Franczyza to impreza obowiązkowa dla franczyzodawców poszukujących partnerów, jak i firm dbających o wizerunek na rynku franczyzy – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału Rozwoju sieci partnerskiej Nest Banku.
Do najliczniej reprezentowanych branż tradycyjnie należy gastronomia – na tegorocznych Targach zaprezentuje się 60 marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.in.: McDonlad’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biesiadowo, Dominos Pizza, Bafra Kebab czy New York Pizza. Coraz liczniej się pojawiają się na Targach również marki lodowe (Carte Dor, Chop Chop Lody Tajskie, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto, Lody Marsjano) oraz kawiarniane (Coffeeloffee, Coffee Feel, So! Coffee). Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży pojawią się: Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche Żabka i inne.
Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, Superpolisy, Credit Agricole, Eurobanku, Getin Noble Banku, Nest Banku oraz biur księgowych Tax Care, które w zeszłym roku weszły w pełną franczyzę. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele rynku nieruchomości, w tym Dom Development, Metrohouse i Północ Nieruchomości. O szansę na wejście do Polski powalczą również koncepty z USA, Australii, Indii, Albanii, Białorusi, Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rumunii i Ukrainy.
Koszt biletu zakupionego w kasie Targów wynosi 20 zł. Darmowy bilet, po wypełnieniu ankiety, dostępny jest również w aktualnym wydaniu miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
ZOBACZ W KATALOGU

5.10.15.

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Bricomarché (Grupa Muszkieterów)

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Crazy Bubble

Delikatesy Centrum

DlaWas.info

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

epaka.pl

Extrakantor.pl

Felix Chicken

Gatta

Gruby Benek

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Mail Boxes Etc.

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Metrohouse

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Nest Bank

New York Pizza Department
Pizzerie

Pierrot Woda Źródlana

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Play

Północ Nieruchomości

Pralnia EBS

PSB Mrówka

Salveo Medical Devices

Ship Center

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

VeloBank

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...