Koncept dla dużych miast

Jack’s Bar&Restaurant otworzył nowy lokal w Trójmieście. Franczyzobiorcy marki mają do wyboru mniej lub bardziej kosztowny format prowadzenia tego biznesu.
Jack’s Bar & Restaurant to restauracje utrzymane w stylu amerykańskim. Sieć liczy obecnie pięć lokali.
– Niestety byliśmy zmuszeni zamknąć restaurację w Gdyni, ze względu na zmianę w stawkach czynszu – mówi Jacek Czauderna, franczyzodawca marki Jack’s Bar & Restaurant.
Za to w połowie października otwarty został nowy lokal na gdańskiej starówce The Legendary White Rabbit Saloon (od nazwy whisky). Ma 250 m2 powierzchni, mieści się na dwóch poziomach.
– To restauracja z barem i dyskoteką, wszystko w standardzie premium. Oficjalne, wielkie otwarcie, z udziałem celebrytów, planujemy na 11 listopada – dodaje franczyzodawca. – Niedaleko, także na gdańskiej starówce, powstanie nasza kolejna restauracja, The Legendary Red Dog Saloon. W tej chwili prowadzimy również rozmowy w sprawie otwarcia franczyzowego lokalu we Wrocławiu, przy Rynku Głównym.
Do wyboru są dwa formaty lokalu: barowy lub restauracyjny. Ten ostatni zakłada też możliwość otwarcia restauracji tematycznej. Jedna z restauracji organizuje np. dni filmowe, kiedy dla gości wyświetlane są filmy. Na uruchomienie formatu barowego potrzebna jest mniejsza powierzchni, wystarczy już 80 m2. Niższa będzie też kwota inwestycji. Dla restauracji wydatki będą wyższe, ze względu na konieczność przygotowania całego zaplecza technologicznego.
– Koszty inwestycji omawiamy indywidualnie z partnerem biznesowym, po oględzinach potencjalnej lokalizacji – mówi Jacek Czauderna.
Franczyzodawca przygotowuje lokal „pod klucz”, zajmuje się adaptacją, aranżacją. Wstępna opłata licencyjna wynosi 80 tys. zł netto. Co miesiąc franczyzobiorca musi się liczyć z opłatą franczyzową w wysokości 4,5 proc. od obrotu oraz marketingową – 3 proc. od obrotu. Według franczyzodawcy lokal staje się rentowny od trzeciego miesiąca działalności. Zwrot z inwestycji w przypadku formatu barowego następuje po 12-18 miesiącach, a w przypadku restauracji po 2-2,5 roku. Licencjodawca szuka partnerów w dużych polskich miastach, np. Poznaniu i Krakowie. Lokale powinny mieć bardzo atrakcyjne położenie: przy głównych rynkach, na starówkach.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej