Kto ma sponsorować Małysza?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Poczta Polska jako główny sponsor Małysza i pozostałych zawodników wycofała się definitywnie z ich wspierania. Marek Świtalski zaprzecza tej wersji, ponieważ rozmowy dotyczące szczegółów i zakresu mecenatu trwają - podaje Puls Biznesu

Według Janusza Szydłowskiego, Aktis szuka obecnie nowego sponsora dla Adama Małysza i jego kolegów. – Według nas, tej roli powinna się podjąć któraś z największych polskich spółek, o odpowiednim potencjale rynkowym i prestiżu – twierdzi Janusz Szydłowski.

Nie chce na razie ujawnić, z którą z firm negocjacje są najbardziej zawansowane.

- Sprawa powinna wyjaśnić się ostatecznie na przełomie listopada i grudnia – twierdzi Janusz Szydłowski.

Więcej: Ryszard Gromadzki, Puls Biznesu, 3 października 2002, str. 23

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €