Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W Polsce konkurencja w segmencie pizzerii jest bardzo duża. Mocną pozycję mają już nie tylko międzynarodowe marki, jak Pizza Hut, ale też krajowe sieci, jak Da Grasso czy Biesiadowo. Może nie być łatwo wywalczyć sobie miejsce na rynku.
Firma Papa John’s jest uznanym światowym liderem w kategorii pizzy. Pod jej szyldem działa obecnie ponad 5 tys. lokali w 45 krajach na całym świecie. Konkurencja zawsze istnieje i jest wyraźnym wskaźnikiem popytu na pizzę na danym rynku. Papa John’s inwestuje więcej niż wiele innych podmiotów w tej branży – po to, aby konsekwentnie dostarczać doskonały produkt i najwyższej jakości usługi. Nie używamy tanich i wysoko przetworzonych składników. Niezależnie od tego, czy jest to nasz charakterystyczny sos, dodatki, nasze oryginalne świeże ciasto, czy nawet samo opakowanie – dbamy o to, by zawsze zapewnić produkt najlepszej jakości. W Polsce oraz krajach Federacji Rosyjskiej i Wspólnoty Niepodległych Państw Papa John’s jest reprezentowana przez firmę PJ Western Retail Investments Ltd, która jako masterfranczyzobiorca marki prowadzi obecnie już 120 lokali.

Czy marka będzie się rozwijała w Polsce wyłącznie poprzez franczyzę, czy także przez otwarcia lokali własnych?
PJ Western Retail Investments Ltd, jako masterfranczyzobiorca na Polskę, otworzy i będzie prowadzić własne restauracje w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Pierwsza z nich ruszy w Warszawie już w grudniu tego roku. Niezależnie od tego poszukujemy partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje w dużych miastach Polski – w Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach.

Dla ilu pizzerii widzicie Państwo miejsce w naszym kraju?
Papa John’s planuje otworzyć ponad 20 swoich lokali na polskim rynku, w ciągu najbliższych kilku lat. W Polsce zamierzamy rozwijać dwa rodzaje lokali pod szyldem Papa John’s: punkty zorientowane na dostawę – z minimalną liczbą miejsc siedzących oraz przestronne rodzinne restauracje. Jako że zamierzamy skupić się szczególnie na rozwoju kanału delivery, to szukamy lokalizacji w gęsto zaludnionych obszarach. Koszt inwestycji, czyli przygotowania restauracji pod klucz, zaczyna się od 200 tys. dolarów. Przewidywany okres zwrotu z inwestycji to od 2 do 4 lat.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €