Znana sieć pizzerii chce nad Wisłę

O planach wejścia do Polski światowej sieci pizzerii Papa John’s opowiada Chris Wynne, dyrektor generalny firmy PJ Western.
W Polsce konkurencja w segmencie pizzerii jest bardzo duża. Mocną pozycję mają już nie tylko międzynarodowe marki, jak Pizza Hut, ale też krajowe sieci, jak Da Grasso czy Biesiadowo. Może nie być łatwo wywalczyć sobie miejsce na rynku.
Firma Papa John’s jest uznanym światowym liderem w kategorii pizzy. Pod jej szyldem działa obecnie ponad 5 tys. lokali w 45 krajach na całym świecie. Konkurencja zawsze istnieje i jest wyraźnym wskaźnikiem popytu na pizzę na danym rynku. Papa John’s inwestuje więcej niż wiele innych podmiotów w tej branży – po to, aby konsekwentnie dostarczać doskonały produkt i najwyższej jakości usługi. Nie używamy tanich i wysoko przetworzonych składników. Niezależnie od tego, czy jest to nasz charakterystyczny sos, dodatki, nasze oryginalne świeże ciasto, czy nawet samo opakowanie – dbamy o to, by zawsze zapewnić produkt najlepszej jakości. W Polsce oraz krajach Federacji Rosyjskiej i Wspólnoty Niepodległych Państw Papa John’s jest reprezentowana przez firmę PJ Western Retail Investments Ltd, która jako masterfranczyzobiorca marki prowadzi obecnie już 120 lokali.
Czy marka będzie się rozwijała w Polsce wyłącznie poprzez franczyzę, czy także przez otwarcia lokali własnych?
PJ Western Retail Investments Ltd, jako masterfranczyzobiorca na Polskę, otworzy i będzie prowadzić własne restauracje w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Pierwsza z nich ruszy w Warszawie już w grudniu tego roku. Niezależnie od tego poszukujemy partnerów, którzy chcieliby otworzyć restauracje w dużych miastach Polski – w Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach.
Dla ilu pizzerii widzicie Państwo miejsce w naszym kraju?
Papa John’s planuje otworzyć ponad 20 swoich lokali na polskim rynku, w ciągu najbliższych kilku lat. W Polsce zamierzamy rozwijać dwa rodzaje lokali pod szyldem Papa John’s: punkty zorientowane na dostawę – z minimalną liczbą miejsc siedzących oraz przestronne rodzinne restauracje. Jako że zamierzamy skupić się szczególnie na rozwoju kanału delivery, to szukamy lokalizacji w gęsto zaludnionych obszarach. Koszt inwestycji, czyli przygotowania restauracji pod klucz, zaczyna się od 200 tys. dolarów. Przewidywany okres zwrotu z inwestycji to od 2 do 4 lat.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej