Targi Franczyza w Czechach
Po raz drugi odbyła się czeska edycja Targów Franczyza. Kandydaci na franczyzobiorców mogli wybierać spośród krajowych i zagranicznych konceptów franczyzowych.
Praskie Targi Franczyza, czyli Veletrh Franchisingu to jedną z największych imprez biznesowych w Czechach. Dla przyszłych franczyzobiorców są wyjątkową okazją, aby osobiście spotkać wielu licencjodawców w jednym miejscu (czyli w Domu Słowiańskim w Pradze).
Odwiedzający mogli w tym roku wybierać zarówno spośród rodzimych, jak i zagranicznych marek. Swoje stoiska na czeskich Targach Franczyza miały m.in. koncepty ze Stanów Zjednoczonych (np. McDonald’s, Dairy Queen, Lawry’s. Arby’s), Hiszpanii (Telepizza), czy Łotwy (Easy Wine i Easy Beer). Wśród wystawców znalazły się firmy gastronomiczne, z branży usług, zdrowia i urody i wiele innych. Franczyzobiorców poszukiwały m.in. Quickwash, SpeedQueen, Remax, Naturhouse, Expense Reduction Analysts.
Targi to jednak nie tylko okazja do znalezienia partnera biznesowego. To również całodniowy program szkoleń, poświęconych prowadzeniu biznesu we franczyzie.
– Częścią programu towarzyszącego targom, jak zawsze, była również możliwość spotkania z konsultantami i ekspertami do spraw franczyzy, reprezentującymi organizatora imprezy, czyli firmę PROFIT system – mówi Lenka Novakowa, doradca z firmy PROFIT system.
W tym roku na odwiedzających czekała również nowość. Po raz pierwszy częścią targów była również Master Franchise Conference, w ramach której od 2012 roku prezentowane są ekskluzywne koncepty zagranicznych marek franchisingowych, oferujących licencję master.
– Ta konferencja to świetna okazja szczególnie dla menedżerów biznesowych, którzy planują własną działalność, oraz dla małych i średnich firm i inwestorów, którzy chcą uzyskać informacje o udanych globalnych systemach franczyzowych i zostać ich partnerami – mówi Aleš Tulpa, przedstawiciel AVEX systems, organizatora Master Franchise Conference.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.

