Włosi chcą do Polski

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak sama nazwa wskazuje, Italiano Vero będzie serwować kuchnię włoską. I to właśnie prawdziwi Włosi stoją za tym przedsięwzięciem. W skład spółki, która chce podbijać polski rynek restauracyjny wchodzą m.in. Umberto Cenname z firmy Verace, które jest dystrybutorem produktów żywnościowych na Europę i Stany Zjednoczone, firma Ad hoc, dystrybuująca żywność we Włoszech, firma architektoniczna Interior, która aranżowała wnętrza blisko 4 tys. włoskich restauracji, znany producent mozzarelli Michele Asselti czy jeden z najbardziej znanych w Europie autorów receptur lodów Francesco Palmieri.

Zrobiliśmy rekonesans we włoskich restauracjach, działających na polskim rynku – mówi Giammarco Gennaro, zarządzający firmą Interior. – Wiele z nich tylko twierdzi, że pracuje na włoskich produktach i serwuje prawdziwe włoskie dania. W rzeczywistości ma to niewiele wspólnego z prawdą.

Restauracje Italiano Vero mają powstawać w dużych polskich miastach, na początek tych liczących ponad 200 tys. mieszkańców. Pierwszy, własny lokal marki ma zostać uruchomiony w Warszawie. Pomysłodawcy widzą w Polsce miejsce przynajmniej dla 20 restauracji.

Zamierzamy rozwijać się poprzez franczyzę, ale nie tylko. Szukamy też w Polsce inwestorów, którzy zdecydowaliby się wejść z nami w spółkę – dodaje Giammarco Gennaro.

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €