Blisko klienta

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak wygląda rynek e-papierosów rok od nowelizacji ustawy?
Tak naprawdę czas ten należy liczyć od 20 maja, bowiem wtedy minął okres przejściowy, jaki rynkowi gracze mieli na dostosowanie się do nowych regulacji. Od ponad pół roku internetowy obrót e-papierosami jest więc nielegalny. Dzięki zakazowi sprzedaży internetowej rynek systematycznie oczyszcza się z produktów nieprzebadanych i niewiadomego pochodzenia. Również systematycznie rośnie sprzedaż produktów w sklepach stacjonarnych. W ciągu pierwszych miesięcy ten efekt nie był szczególnie wyraźny, bowiem sklepy internetowe wyprzedawały towar i wielu klientów zrobiło zapasy. Teraz jednak odczuwamy wzrost.

Jakie wymagania musi spełnić franczyzobiorca eSmoking World?
Franczyzowy sklep pod naszą marką to dość prosty biznes, który w stosunkowo niewielkim stopniu absorbuje uwagę właściciela. Pozwala franczyzobiorcom otwierać po kilka punktów, a nawet prowadzić własne minisieci bez uszczerbku dla biznesu w pojedynczym sklepie. Dzięki temu ponad 80 proc. franczyzobiorców eSmoking World prowadzi więcej niż jeden punkt. Od naszych partnerów oczekujemy więc zaangażowania w stopniu, który umożliwi efektywne i zyskowne funkcjonowanie punktu sprzedaży.

Czy franczyzobiorcy muszą pracować jako sprzedawcy?
Nie oczekujemy, że nasi franczyzobiorcy będą osobiście prowadzić sprzedaż, lub że zatrudnią się w jednym ze swoich punktów i będą tam pracować w pełnym wymiarze godzin. Z doświadczenia jednak wiemy, że nasi partnerzy, nawet jeśli prowadzą po kilka lub kilkanaście punktów, często osobiście obsługują klientów. Nie dlatego, że muszą, ale sami szukają kontaktu z klientem. Chcą wiedzieć, jak zmieniają się preferencje klientów na lokalnych rynkach, jak klienci reagują na nowe produkty lub co sądzą o nowych rozwiązaniach prawnych w branży. Chcą być na bieżąco, bowiem od tego zależy ich biznes. Nie są to jednak jedyne kompetencje franczyzodawcy. Poza okazjonalną obsługą klientów, nasi franczyzobiorcy wykonują ogromną pracę zarządzając swoimi punktami – dbają o odpowiedni poziom zatowarowania, rekrutują i szkolą nowych pracowników, na nich spoczywa również motywowanie i rozliczanie zespołu.

Rozmawiał Łukasz Michalak

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €