Burger na zdrowie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czym różni się burger w Zdrowej Krowie od fast foodowego hamburgera?
Serwujemy burgery przygotowywane z wysokiej jakości mięsa i zdrowych produktów, ze świeżymi warzywami. Polacy są coraz bardziej aktywni fizycznie, coraz bardziej zwracają uwagę na sposób życia i odżywiania się. A my proponujemy im właśnie wartościowe i zdrowe posiłki. O ich jakości może świadczyć chociażby fakt, że jada u nas coraz więcej osób uprawiających sport. Cały czas podwyższamy też standardy. Nie jesteśmy burgerownią, a restauracją. W naszych lokalach jest obsługa kelnerska.

Gdzie można znaleźć lokale z szyldem Zdrowej Krowy?
Stacjonarne lokale działają obecnie w Katowicach i Gliwicach. W ubiegłym roku od marca do października funkcjonował też punkt sezonowy przy katowickim lotnisku. To miejsce podobne do krakowskich Błoni czy warszawskich Pól Mokotowskich. Świetna lokalizacja na sezonową działalność gastronomiczną. Wiosną ruszy kolejny franczyzowy lokal w Opolu. Obecnie jesteśmy bardzo zainteresowani możliwością uruchomienia restauracji w Warszawie i Krakowie.
Lokal powinien mieć wielkość od 70 do 200 m2. Koszt inwestycji w przypadku powierzchni 100 m2 to około 150 tys. zł. Opłata wstępna (licencyjna) wynosi 15 tys. zł, a miesięczna franczyzowa to 6 proc. od obrotu. Zapewniamy m.in. pomoc przy wyborze lokalizacji, przy rekrutacji pracowników, w kontaktach z sanepidem i innymi instytucjami, projekt wizualny wnętrza, szkolenia dla personelu lokalu oraz dla franczyzobiorcy.

Wprowadzacie jakieś zmiany do oferty franczyzowej?
Do tej pory nie decydowaliśmy się na uruchamianie restauracji w galeriach handlowych, stawiając na lokalizacje przyuliczne. Teraz jednak otwieramy się także na lokalizacje w centrach handlowych, szczególnie tych prestiżowych. Ale poza strefą food court. Nie chcemy być kojarzeni z obecnymi w tych strefach niezdrowymi fast foodami. Jesteśmy już przygotowani do przekształcenia naszego konceptu tak, by technicznie i wizerunkowo odpowiadał wymogom galerii. Trzeba jednak liczyć się z faktem, że inwestycja w lokal w centrum handlowym będzie na pewno wyższa – szacujemy ją na ok. 600 tys. zł.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €