Mydlarnie w rozkwicie

Sieć Mydlarni u Franciszka liczy już ponad 120 punktów. Jakie ma plany na przyszły rok?
Mydlarnia u Franciszka specjalizuje się w sprzedaży naturalnych kosmetyków. W tym roku sieć powiększyła się o 18 sklepów, m.in. w Warszawie przy ul. Chmielnej, w warszawskiej Galerii Północnej, w galerii Wroclavia. Jeszcze przed świętami ruszy kolejny punkt, tym razem w Chojnicach. Marka ma też jednego franczyzobiorcę w Irlandii.
– Kosmetyki naturalne wciąż są w modzie. Rośnie grono świadomych klientów doceniających starannie komponowane składy produktów, z pominięciem tanich wypełniaczy – podkreśla Ewelina Kyzioł, właścicielka marki Mydlarnia u Franciszka. – Ze względu na tempo życia we współczesnych czasach wzrasta ilość alergików, osób o wrażliwej skórze, której wyjątkowe potrzeby zaspokajają bezpiecznie kosmetyki naturalne. Mimo wzrastającej konkurencji cieszymy się niesłabnącą popularnością wśród nowych i stałych klientów. Oferujemy produkty najwyższej jakości, które w połączeniu z profesjonalnym doradztwem czynią nas wyjątkowymi.
Mydlarnie powstają już w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Można je otwierać albo w galeriach handlowych albo w centrum miasta lub przy głównej ulicy handlowej (w galerii można otworzyć zarówno wyspę handlową jak i sklep). Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem, w którym sala sprzedażowa ma powierzchnię 20-30 m2. W lokalizacji przyulicznej sklep powinien mieścić się na parterze i mieć witrynę. Według szacunków franczyzodawcy, na inwestycję trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. Jednorazowa opłata licencyjna wynosi 1 zł netto. Franczyzodawca zapewnia bezpłatne szkolenie właściciela placówki i jego pracowników (minimum 4 dni) w zakresie wiedzy o produktach i technik sprzedaży, kurs artystycznego pakowania produktów, projekt aranżacji lokalu, program lojalnościowy, materiały marketingowe, stroje firmowe, wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.
– W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy całkowicie nowy, autorski system do obsługi sklepów własnych i franczyzowych (B2B), który jeszcze bardziej ułatwia zarówno realizację zamówień, jak i kontrolę codziennych czynności niezbędnych w prowadzeniu biznesu – dodaje Ewelina Kyzioł.
Franczyzobiorca zaopatruje się w towar wyłącznie u franczyzodawcy. Miesięczna opłata marketingowa wynosi 200 zł.
Na nadchodzący rok frima ma ambitne plany. Chce otworzyć blisko 30 nowych placówek. Już na styczeń zaplanowane jest otwarcie sklepu w bardzo prestiżowej lokalizacji, a mianowicie na Rynku Głównym w Krakowie.
ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...