Wegańskie burgery przyciągną nowych klientów?

Meat&Fit chce w tym roku zwiększyć liczbę lokali przynajmniej czterokrotnie. W zdobywaniu klientów ma pomóc m.in. poszerzenie menu.
Meta&Fit to sieć bistro, serwujących m.in. burgery, sandwiche, sałatki, smoothies, soki. Rok 2017 marka zamknęła liczbą ośmiu lokali. Na najbliższe 12 miesięcy ma bardzo ambitne plany.
– Zamierzamy otworzyć minimum 24 nowe lokale. Pierwszy z nich ruszy już w przyszłym tygodniu w Kłodzku – zapowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy Meat & Fit. – Kolejne otwarcia mamy zaplanowane m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Częstochowie, Warszawie, Złotoryi, Sochaczewie.
Firma szuka partnerów do współpracy w miastach liczących co najmniej 20 tys. mieszkańców. Bistro można otworzyć zarówno w galerii handlowej, jak i w lokalu przyulicznym. Należy liczyć się z inwestycją rzędu 60-70 tys. zł netto (w przypadku lokalu po innej działalności gastronomicznej). W tę kwotę wliczony jest już niezbędny sprzęt (który można też wziąć np. w leasing, co obniży kwotę inwestycji).
Podążając za rynkowymi trendami, Meat&Fit postanowił niedawno poszerzyć swoją dotychczasową ofertę o dania wegańskie.
– Obserwując panujący od jakiegoś czasu wśród konsumentów trend ograniczania spożycia mięsa, lub nawet całkowitego wyeliminowania go z diety, postanowiliśmy przygotować ofertę również dla tej grupy gości – mówi Łukasz Błażejewski. – Do niedawna mieliśmy w menu linię burgerów wegetariańskich, a teraz wprowadziliśmy pozycje w 100 proc. wegańskie. Pomocy i konsultacji przy opracowaniu tej oferty udzieliły nam m.in. Polskie Stowarzyszenie Wegańskie, Otwarte Klatki. Przeprowadziliśmy konkurs na stworzenie kompozycji wegańskich burgerów i ze 174 zgłoszeń wybraliśmy dziewięć najlepszych. Można śmiało powiedzieć, że wegańską część menu w Meat & Fit stworzyli sami weganie.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3 tys. zł. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu. Licencjodawca m.in. pomaga w wyborze lokalizacji i przygotowaniu projektu technologicznego dla bistro, zapewnia szkolenia dla franczyzobiorców i personelu, pomaga w otwarciu a przez cały okres współpracy zapewnia wsparcie regionalnego opiekuna punktów gastronomicznych.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...