Pizza z galerii

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Plaza Rzeszów, Galeria Vivo w Krośnie, Galeria Amber w Kaliszu czy Galeria Neptun w Starogardzie Gdańskiem to ostatnio otwarte pizzerie pod szyldem Telepizzy. Na razie wszystkie te lokale są własnością franczyzodawcy, ale rozważane już jest otwieranie placówek licencyjnych w takich właśnie lokalizacjach.

Kierunek rozwoju jest jak najbardziej właściwy. Najważniejszą rzeczą jest odpowiednie dobranie struktury kosztów i właściwa ocena potencjału lokalizacji, tak aby możliwość dostawy była wartością dodaną. Wszystkie nowo otwarte placówki bardzo dobrze się rozwijają. Jesteśmy pewni, że tak samo będzie w przypadku pizzerii licencyjnych. Być może w kolejnych galeriach placówki Telepizzy poprowadzą już franczyzobiorcy. Koszt inwestycji w placówkę licencyjną wynosi ok. 250 tys. zł – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizza Poland.

Nowo otwarte punkty Telepizza działają w popularnych strefach food court. Goście mogą zjeść pizzę na miejscu lub zamówić z dostawą do domu. Na podobnych zasadach działać będą pizzerie franczyzowe.

Interesuje nas różny format galerii. Co prawda na razie jesteśmy w mniejszych i średnich centrach handlowych, ale jeśli nadarzy się okazja, to wejdziemy do dużych obiektów – twierdzi Leszek Nowak. Jak zapewnia, Telepizza bardzo rozważnie dobiera nowe lokalizacje, dbając o odpowiednią ekspozycję marki i możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców.

Telepizza nadal otwiera też pizzerie w typowych dla siebie lokalizacjach przyulicznych.

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €