Nieoczekiwana zmiana miejsc
Do tej pory otwierali sklepy tylko przy ulicach i na osiedlach. Od niedawna stawiają jednak na zupełnie inne obiekty handlowe...
Koncept Żabka przyzwyczaił klientów do obecności w lokalizacjach takich, jak osiedla czy ulice z dużym natężeniem ruchu pierwszego. Niedawno próbuje swoich sił w zupełnie innych obiektach – centrach handlowych. Otwarty pod koniec stycznia sklep w Galerii Karuzela to jedenasty lokal sieci Żabka, który mieści się na terenie galerii. Znajduje się w pobliżu dworca PKS, parkingu i dwóch targowisk.
– Wyniki poprzednio otwartych punktów sieci Żabka w podobnych lokalizacjach potwierdziły, że format naszych sklepów bardzo dobrze sprawdza się na terenie centrów handlowych. Szeroki pakiet usług oraz oferta ciepłych przekąsek i gorących napojów, możliwych do kupienia na wynos w strefie Żabka Cafe, stanowią duże udogodnienie dla zabieganych klientów, pracowników oraz podróżnych – mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych.
Sklep Żabka o powierzchni ponad 100 m2 zlokalizowany jest pomiędzy salonami Martes Sport i Deichmann. Asortyment nowego punktu to przede wszystkim produkty popularnych marek, ale także szeroka gama szybkich przekąsek, dań gotowych do podgrzania na miejscu czy kawa na wynos. Franczyzodawca zapewnia, że Żabki w galeriach będą dostępne również dla franczyzobiorców.
- Każdy franczyzobiorca, bez względu na lokalizację czy typ budynku współpracuje z nami w ramach jednej, takiej samej dla wszystkich umowy franczyzowej. Jedyną różnicę dla Franczyzobiorców prowadzących sklepy w lokalizacjach biurowych lub galeriach handlowych, stanowi konieczność podpisania oświadczenia zobowiązującego do przestrzegania regulaminu obiektu i wiążących się z nim obowiązków - informuje biuro prasowe Żabki.
Franczyzodawca spodziewa się, że segment convenience będzie w 2018 roku święcił kolejne triumfy.
– Zaspokajane przez sklepy takie, jak Żabka, potrzeby związane z życiem „w biegu” stają się coraz bardziej powszechne. Możliwość zakupów blisko domu poszerzona o dodatkowe usługi, staje się dla klientów coraz ważniejsza. W połączeniu z ofertą posiłków gotowych do spożycia i dobrą kawą taka oferta stanowi najlepszą odpowiedź na to, czego potrzebuje zabiegany klient – mówi Anna Jarzębowska, rzecznik prasowy Żabka Polska. – Dynamika ostatnich lat na rynku detalicznym pokazuje, że proces konsolidacji i zmian stał się naszą codziennością, ale w przekroju rynek będzie podlegał tym samym trendom, które obserwowaliśmy w ostatnich latach. Jednym z nich jest spadek dynamiki rozwoju dużych formatów na rzecz mniejszych, wygodnych sklepów.
Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


