Nieoczekiwana zmiana miejsc

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncept Żabka przyzwyczaił klientów do obecności w lokalizacjach takich, jak osiedla czy ulice z dużym natężeniem ruchu pierwszego. Niedawno próbuje swoich sił w zupełnie innych obiektach – centrach handlowych. Otwarty pod koniec stycznia sklep w Galerii Karuzela to jedenasty lokal sieci Żabka, który mieści się na terenie galerii. Znajduje się w pobliżu dworca PKS, parkingu i dwóch targowisk.
Wyniki poprzednio otwartych punktów sieci Żabka w podobnych lokalizacjach potwierdziły, że format naszych sklepów bardzo dobrze sprawdza się na terenie centrów handlowych. Szeroki pakiet usług oraz oferta ciepłych przekąsek i gorących napojów, możliwych do kupienia na wynos w strefie Żabka Cafe, stanowią duże udogodnienie dla zabieganych klientów, pracowników oraz podróżnych – mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych.

Sklep Żabka o powierzchni ponad 100 m2 zlokalizowany jest pomiędzy salonami Martes Sport i Deichmann. Asortyment nowego punktu to przede wszystkim produkty popularnych marek, ale także szeroka gama szybkich przekąsek, dań gotowych do podgrzania na miejscu czy kawa na wynos. Franczyzodawca zapewnia, że Żabki w galeriach będą dostępne również dla franczyzobiorców.
- Każdy franczyzobiorca, bez względu na lokalizację czy typ budynku współpracuje z nami w ramach jednej, takiej samej dla wszystkich umowy franczyzowej. Jedyną różnicę dla Franczyzobiorców prowadzących sklepy w lokalizacjach biurowych lub galeriach handlowych, stanowi konieczność podpisania oświadczenia zobowiązującego do przestrzegania regulaminu obiektu i wiążących się z nim obowiązków - informuje biuro prasowe Żabki.

Franczyzodawca spodziewa się, że segment convenience będzie w 2018 roku święcił kolejne triumfy.
Zaspokajane przez sklepy takie, jak Żabka, potrzeby związane z życiem „w biegu” stają się coraz bardziej powszechne. Możliwość zakupów blisko domu poszerzona o dodatkowe usługi, staje się dla klientów coraz ważniejsza. W połączeniu z ofertą posiłków gotowych do spożycia i dobrą kawą taka oferta stanowi najlepszą odpowiedź na to, czego potrzebuje zabiegany klient – mówi Anna Jarzębowska, rzecznik prasowy Żabka Polska. – Dynamika ostatnich lat na rynku detalicznym pokazuje, że proces konsolidacji i zmian stał się naszą codziennością, ale w przekroju rynek będzie podlegał tym samym trendom, które obserwowaliśmy w ostatnich latach. Jednym z nich jest spadek dynamiki rozwoju dużych formatów na rzecz mniejszych, wygodnych sklepów.

Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €