Franczyzobiorca wynajmie mieszkanie

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Z analiz sieci biur nieruchomości Metrohouse wynika, że co czwarta transakcja realizowana za pośrednictwem doradców tej firmy dotyczy zakupów inwestycyjnych. Według szacunków deweloperów, na rynku pierwotnym odsetek ten może być jeszcze wyższy. Kupione mieszkania trafiają następnie na rynek wynajmu. Choć w większości obsługa wynajmu nadal jest w rękach właściciela nieruchomości, to rośnie zainteresowanie profesjonalną obsługą procesu wynajmu realizowaną przez wyspecjalizowane podmioty oferujące kompleksowe rozwiązania. Dlatego franczyzodawca postanowił wprowadzić do swojej oferty usługę Home Management.
– Usługa, która z powodzeniem rozwijana jest od ponad dziesięciu lat w Budapeszcie przez właściciela Metrohouse, Duna House Holding, od lutego tego roku oferowana jest również klientom w Warszawie. To odpowiedź na bieżące potrzeby rynku, który dynamicznie się zmienia. Coraz więcej Polaków lokuje swoje oszczędności w nieruchomościach z przeznaczeniem na wynajem. Mają pieniądze na mieszkanie, ale już niekoniecznie czas na zajmowanie się nim. Inwestor to z reguły człowiek aktywny zawodowo, posiadający rodzinę, zainteresowania. Inwestuje w nieruchomości bo to bezpieczne i chciałby je też bezpiecznie wynająć, a do tego potrzebna jest wiedza, umiejętność dobrania właściwych lokatorów, zarządzanie kosztami, dostęp do pracowników, którzy usuną awarie, a czasem i umiejętność windykacji zadłużenia oraz pozbycia się uciążliwego lokatora. Nie każdy chce lub może się tym zająć. Szczególnie gdy właściciel mieszka na drugim końcu miasta lub wręcz w innym mieście niż nieruchomość. Chodzi o to, żeby nieruchomość zarabiała, a klient miał święty spokój – mówi Marta Żółkowska, menedżer krajowy w Metrohouse.

Usługa obecnie dedykowana jest indywidualnym i instytucjonalnym właścicielom nieruchomości przeznaczonych do najmu – na razie w Warszawie. Agentom Metrohouse można powierzyć wszystkie kwestie związane zarówno z obsługą najmu jak i wynajęciem nieruchomości.
– Wdrażamy nowe funkcjonalności w modelu zarządzania mieszkaniami na wynajem. Nasze doświadczenia z rynku Węgier niewątpliwie pozwolą nam zaproponować nową jakość w tym segmencie – mówi Maciej Klukowski, dyrektor Home Management. – Opieramy się na rozbudowanej strukturze Metrohouse, z pełnym wsparciem biurowym i logistycznym. Mamy nadzieję na szybki rozwój w dynamicznym segmencie Private Rental Sector – nowej gałęzi inwestycji instytucjonalnych w mieszkania. To szansa również dla inwestorów spoza Warszawy, aby w bezpieczny sposób inwestować w nieruchomości w stolicy.

Jak dowiedział się portal Franchising.pl, usługę będą mogli zaproponować swoim klientom również franczyzobiorcy Metrohouse.
– Usługa przewidziana jest jako uzupełnienie oferty sprzedaży i najmu, jest niejako dodana do pozostałych elementów oferowanych przez Metrohouse. Nie ma konieczności dokupowania dodatkowych licencji. Franczyzodawca będzie organizował wewnętrzne szkolenia z produktu. Po stronie franczyzobiorcy nie pojawiają się żadne koszty, Home Management jest dodatkową opcją na przychody z najmu, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów czy działań administracyjnych – tłumaczy Maciej Klukowski, dyrektor Home Management by Metrohouse.

Jak przekonuje, każda z franczyz ma możliwość zgłoszenia klienta zainteresowanego usługą zarządzania najmem Home Management. Daje to podstawę do późniejszej współpracy w zakresie wynajmu lokalu.
– Franczyzobiorca zyskuje kolejny argument do współpracy z Metrohouse, dając możliwość najemcą i właścicielom lokali korzystania ze wszystkich udogodnień Home Management, w tym zniżek, pakietów usług czy wsparcia w zakresie inwestycji – dodaje Maciej Klukowski.

Home Management by Metrohouse zapewnia możliwość optymalizowania kosztów i korzystania z wszelkich udogodnień zarządzania na odległość – w tym zniżki na energię elektryczną, pakiety usług remontowych i sprzątania, stały nadzór nad stanem technicznym, rozliczenia finansowe oraz zespół specjalistów gotowych na wszelkiego rodzaju awarie. Obejmuje również system monitoringu płatności oraz wsparcie w optymalizacji podatkowej wynajmu nieruchomości. Oferta wynajmu będzie wsparta tzw. wirtualnymi spacerami nieruchomości. Dodatkowo Home Management wdrożył procedury podpisu umów na odległość, nie ma zatem konieczności obecności właściciela mieszkania lub najemcy w Warszawie celem finalizacji umowy.

Pod szyldem Metrohouse działa ponad 70 biur. Z czasem nowa usługa ma być dostępna również w placówkach zlokalizowanych poza stolicą.
– Już teraz rozpoczęliśmy rozmowy na temat Krakowa – to jeden z najbardziej perspektywicznych rynków zaraz po Warszawie – podsumowuje w rozmowie Marta Żółkowska.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €