Duży Ben sprzeda licencję

Eurocash rusza z nową franczyzą. W bardzo konkurencyjnym segmencie.
Franczyzodawca m.in. takich marek, jak Delikatesy Centrum i Groszek, zakończył testy nad nowym konceptem franczyzowym. Duży Ben, sieć sklepów z alkoholem, rozpoczyna poszukiwania partnerów.
– Zadaniem Grupy Eurocash, jako partnera niezależnego handlu w Polsce, jest tworzenie właścicielom małych i średnich sklepów detalicznych dodatkowych możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami. Dlatego inwestujemy w innowacyjne formaty detaliczne, takie właśnie jak Duży Ben. Przetestowaliśmy ten koncept i sprawdziliśmy najlepsze rozwiązania. Niezależne badania wskazują, że sprzedaż w placówkach Duży Ben jest średnio prawie 50 proc. wyższa niż w innych sklepach alkoholowych, a w kategoriach wino czy whisky nawet kilkukrotnie wyższa. Jesteśmy gotowi oddać nasz koncept w ręce franczyzobiorców – powiedział Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.
Pierwszy Duży Ben został otwarty w maju 2016 r. przy ul. Hetmańskiej w Poznaniu. Obecnie sieć liczy 12 sklepów własnych w Wielkopolsce. Dzięki franczyzie placówki z charakterystycznym logo pojawią się w miastach w całej Polsce. Oferta współpracy skierowana jest do przedsiębiorców prowadzących zarówno sklepy alkoholowe, jak i ogólnospożywcze z licencją na sprzedaż alkoholi. Każdy kto rozważa specjalizację w tej kategorii, ale też osoby, które nie mają jeszcze własnego lokalu, będzie mógł dołączyć do sieci Duży Ben.
Na co konkretnie mogą liczyć przyszli franczyzobiorcy?
– Jako Duży Ben zapewniamy wyposażenie sklepu, szyld oraz inne elementy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej, system kasowy, a także pierwsze zatowarowanie na preferencyjnych warunkach. Co ważne zapewniamy też wsparcie marketingowe, w tym cykliczne promocje, program lojalnościowy oraz nowoczesne narzędzia prowadzenia i kontroli biznesu. Nasi klienci mogą również liczyć na wsparcie operacyjne opiekuna sklepu. Przystępując do sieci Duży Ben, klient zyskuje wsparcie i siłę zakupową Grupy Eurocash, posiadającej 20 lat doświadczenia w rozwijaniu sieci franczyzowych – wskazał Piotr Kupczyk, menedżer ds. ekspansji sieci Duży Ben.
Przystąpienie do sieci franczyzowej Duży Ben wiąże się z uiszczeniem opłaty początkowej w wysokości 10 tys. zł. Przedsiębiorca powinien posiadać zezwolenie na sprzedaż alkoholu. Rozpoczęcie współpracy wiąże się ponadto z odpowiednim przygotowaniem lokalu (odmalowanie, doświetlenie – jeśli jest taka potrzeba) oraz utrzymywaniem placówki zgodnie ze standardami sieci.
Duży Ben ma w założeniu łączyć szeroką ofertę produktów w atrakcyjnych cenach z fachowym doradztwem. Sklepy zbudowane są w oparciu o zasadę one-stop-shop. Oznacza to, że w Dużym Benie można zrobić zakupy na różne okazje – od wieczornego piwa po pracy, przez spotkanie ze znajomymi, po urodziny czy nawet wesele. Właściciel marki postawił na innowacje, takie jak Winomat, czyli specjalny automat z winem. Pozwala on na degustację wina przed zakupem. W sklepach znajdują się też piwne tapy, pozwalające na zakup piwa ,,prosto z beczki” nalanego do butelki. W ofercie są piwa rzemieślnicze oraz wina z najpopularniejszych regionów, a także wszystkie składniki potrzebne do przygotowania drinków, przekąski czy szkło do każdego rodzaju alkoholu.
Obok konceptu Duży Ben, Grupa Eurocash inwestuje również w rozwój takich formatów detalicznych jak Abc na kołach czy Kontigo, które docelowo, po zakończeniu testów, będą również rozwijane w modelu franczyzowym.
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej