Auto detailing coraz popularniejszy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W tym roku spodziewamy się jeszcze lepszego wyniku, ponieważ zamierzamy przyspieszyć rozwój sieci. Niedługo sieć powiększy się o salon franczyzowy w Warszawie. Szukamy również dealerów samochodowych, z którymi chcemy uruchomić mniejsze punkty Ziebart Express – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland. Według jego prognoz, na koniec 2018 roku z nowymi punktami, Ziebart może podwoić aktualny poziom sprzedaży. Dobre wyniki finansowe potwierdzają zapotrzebowanie rynku na usługi związane z pielęgnacją aut i auto detailingiem. – Na razie z usług korzystają właściciele aut marek premium, ale wraz z rozwojem sieci sytuacja zacznie się stopniowo zmieniać i z auto detailingu będą korzystać również posiadacze samochodów średniej klasy i tych z wyższej półki – mówi Bartosz Liszkowski.

Ziebart otwiera dwa rodzaje placówek – duże salony franczyzowe z kompleksową ofertą (pielęgnacja i czyszczenie samochodów, ochrona powierzchni lakierowanych i tapicerowanych, auto detailing) i mniejsze punkty Ziebart Express we współpracy z dealerami samochodowymi (ochrona powierzchni lakierowanych). – Mocno stawiamy na współpracę z dealerami samochodowymi, co stanowi obustronną korzyść. Dealerzy poszerzają ofertę swoich salonów, która wychodzi poza sprzedaż aut i ich serwis. Dzięki Ziebartowi, oprócz podstawowej oferty mogą sprzedawać dodatkowe usługi, co korzystnie wpływa na ich ogólny dochód. My natomiast jako sieć zwiększamy swój zasięg, sprzedaż i popularyzujemy markę – mówi Bartosz Liszkowski. Ziebart aktualnie współpracuje z salonami Lexusa i BMW.

Jak twierdzi Bartosz Liszkowski, w planach Ziebarta jest otwarcie 40 placówek w całej Polsce w ciągu 10 lat. Według niego w każdym mieście powyżej 300 tys. mieszkańców jest miejsce na jeden, dwa duże salony i od trzech do pięciu mniejszych punktów Ziebart Express. Koszt inwestycji w duży salon wynosi mniej więcej 150 tys. zł. Zwrot inwestycji następuje po ok. 1,5 roku. Placówki Ziebart Express prowadzone wraz z dealerami samochodowymi są wsparciem w regionie dla dużych salonów franczyzowych.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €