Interes w stylu wege

Krowarzywa otworzyła kolejny lokal franczyzowy. Inwestycja w wegańską restaurację wynosi mniej więcej 200 tys. zł.
Nowa franczyzowa restauracja wegańskiej sieci Krowarzywa ruszyła w połowie marca w Rzeszowie, w samym centrum miasta, przy ul. Matejki.
– Dotąd w tym mieście na palcach jednej ręki można było policzyć miejsca z wegańską ofertą – podkreśla Marcin Suski, menedżer ds. franczyzy Krowarzywa.
Lokal ma powierzchnię ok. 60 m2, komfortowo zmieści się w nim mniej więcej 30 osób. Przed restauracją jest też miejsce na letni ogródek.
Właściciele Krowarzywa określają swój koncept jako zdrowy wegański fast food. Flagowe pozycje w menu to wegańskie burgery i wrapy. Lokal w Rzeszowie jest piątym franczyzowym w portfolio marki (pozostałe działają w Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu i Toruniu). Oprócz tego Krowarzywa ma też restauracje własne: trzy w Warszawie i jedną w Krakowie oraz food truck. W pierwszej kolejności marka chce rozwijać się w dużych miastach, choć nie wyklucza też mniejszych rynków.
– Z pewnością otworzymy w tym roku kolejnych kilka lokali w większych miastach w Polsce. Spoglądamy na Śląsk, Polskę centralną i północno-zachodnią – mówi Marcin Suski.
Preferowane lokalizacje to centra miast. Dopuszczalne są też galerie handlowe, choć franczyzodawca przestrzega, że wiąże się to z wyższymi opłatami i ograniczeniami, wprowadzanymi przez zarządców takich obiektów. Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem wielkości od 50 do 150 m2.
– Służymy pomocą w ocenie lokalu, a jeżeli mamy wiedzę na temat dostępnych odpowiednich lokalizacji w danym mieście, wskazujemy je franczyzobiorcy – zapewnia Marcin Suski.
Całkowity koszt inwestycji, związany z wynajmem lokalu, jego remontem i wyposażeniem licencjodawca szacuje na ok. 200 tys. zł. Wysokość opłaty wstępnej jest zróżnicowana w zależności od wielkości miasta. W przypadku dużych miast wynosi 29,9 tys. zł netto, natomiast dla małych 19,9 tys. zł netto. Stała miesięczna opłata franczyzowa to 7 proc. netto od obrotu.
– Franczyzobiorca otrzymuje od nas know-how oraz wsparcie merytoryczne zarówno podczas adaptacji lokalu, jak i po otwarciu – dodaje Marcin Suski. – Zapewniamy także system szkoleń, który przygotowuje naszych partnerów do prowadzenia działalności biznesowej, ale również pokazuje, jak wygląda praca na każdym stanowisku w restauracji.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...