Burgerownia w nowym miejscu

Sieć Meat&Fit uruchomiła kolejny lokal, tym razem w Krakowie. Gdzie i za ile można otworzyć bistro z burgerami?
Rok 2017 marka Meat&Fit - Slow Food zamknęła liczbą ośmiu lokali. W tym roku otworzyła już dwa kolejne: w styczniu w Kłodzku, a w miniony weekend w Krakowie.
– Ten najnowszy znajduje się na krakowskim Kazimierzu. Jest urządzony w kameralnym i charakterystycznym dla Kazimierza minimalistycznym stylu. Pomieści jednocześnie 19 osób – opisuje Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy marek Meat & Fit - Slow Food i 7 Street. – W Krakowie nie było do tej pory podobnego miejsca, serwującego zarówno burgery mięsne w dietetycznej formie, jak i burgery wegańskie. Ze względu na turystyczno-rozrywkowy charakter okolicy do oferty dołączyliśmy też piwa rzemieślnicze Browaru Zamkowego Cieszyn.
Meat & Fit to sieć niewielkich punktów gastronomicznych typu bistro, działających w modelu kuchni otwartej. W menu znajduje się szeroki wybór burgerów (m.in.z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną, a także wegańskich), sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shaki, kawy tradycyjne i smakowe. Koncept szuka franczyzobiorców w miejscowościach liczących od 20 tys. mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach. Lokale można otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalizacjach przyulicznych. Inwestycja – według wyliczeń franczyzodawcy – wynosi około 60-70 tys. zł netto, w zależności od stanu technicznego lokalu.
– W tej kwocie ujęty jest już sprzęt. Ale można go też wziąć np. w leasing lub kupić na kredyt, wtedy można dysponować na starcie mniejszą gotówką – dodaje Łukasz Błażejewski.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 3 tys. zł. Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa liczona jest w procentach od obrotu. Licencjodawca m.in. pomaga w wyborze lokalizacji i przygotowaniu projektu technologicznego dla bistro, zapewnia szkolenia dla franczyzobiorców i personelu, pomaga w otwarciu, a przez cały okres współpracy zapewnia wsparcie regionalnego opiekuna punktów gastronomicznych.
Na pierwszą połowę 2018 roku koncept ma już zaplanowane otwarcia kolejnych lokali, m.in. Sochaczewie, Siedlcach, Białymstoku, we Wrocławiu i Złotoryi.
– W całym roku 2018 planujemy otworzyć minimum 20 nowych punktów – zapowiada Łukasz Błażejewski.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...