Interes dla rodzin

Stawiają na franczyzę
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bricomarché to należąca do Grupy Muszkieterów sieć supermarketów typu „dom i ogród”. Najnowszy sklep pod tym szyldem został uruchomiony kilka dni temu we Wrocławiu. To już kolejne otwarcie w tym roku – miesiąc wcześniej nowy supermarket Bricomarché zaczął działać w Poznaniu, w lokalizacji przejętej po konkurencji, czyli Castoramie.
 2018 rok planujemy zakończyć liczbą 160 działających sklepów, a do 2020 roku chcemy, by w Polsce funkcjonowało 200 marketów Bricomarché. Coraz częściej inwestujemy w dużych miastach, chociaż zachowujemy wielką ostrożność przy wyborze tego typu lokalizacji – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce. – Ekspansja w aglomeracjach stawia przed nami spore wyzwania. W takich miejscach musimy konkurować z największymi graczami na rynku. Jest to możliwe dzięki niskim cenom oraz naszej bogatej ofercie produktowej.

Zdecydowana większość sklepów Bricomarché jest prowadzona przez samodzielnych przedsiębiorców, zrzeszonych w Grupie Muszkieterów. Jedynie kilka sklepów zarządzanych jest przez centralę, ale docelowo one także zostaną przekazane franczyzobiorcom. Warunkiem przystąpienia do Grupy jest wkład własny w wysokości min. 400 tys. zł (nie mniej niż 20 proc. wartości całej inwestycji). Franczyzobiorca wybiera jedną z proponowanych mu przez licencjodawcę lokalizacji.
 U kandydatów na naszych franczyzobiorców ważna jest m.in. gotowość do przeprowadzki – zaznacza Katarzyna Jańczak-Stefanide. – Bardzo rzadko zdarzają się bowiem sytuacje, kiedy mamy przygotowane dla nich lokalizacje w miejscu ich dotychczasowego zamieszkania. Stąd we współpracy preferujemy małżeństwa (w wieku około 25-50 lat), gdyż rodzinna przeprowadzka i zaangażowanie w biznes bardzo pomagają.

Powierzchnia handlowa marketów Bricomarché wynosi od 800 m2 do ponad 5 tys. m2. Wyposażenie sklepu jest dostosowane do oferowanego asortymentu, który w zależności od sezonu liczy od 15 do 30 tys. produktów. Szacowany okres zwrotu z inwestycji w market Bricomarché wynosi 3 lata.
W ubiegłym roku obroty sieci wzrosły do ponad 2 mld zł (rok wcześniej wyniosły 1,83 mld. zł).

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €