Pizza się rozrasta

Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
W tym roku Biesiadowo ma na koncie już trzy otwarcia. W styczniu została uruchomiona pizzeria na warszawskim Tarchominie oraz we Włocławku, a w marcu w Opocznie. W najbliższych planach jest otwarcie lokalu w Gostyninie.
– Niektórzy z naszych franczyzobiorców prowadzą z powodzeniem po 2-3 placówki. Koszt inwestycji w lokal, należący do naszej sieci jest niski, ponieważ zgodnie z naszą polityką czerpiemy zyski z lokalu franczyzowego dopiero po jego otwarciu – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa.
Licencjodawca zapewnia, że pizzerię wielkości 70-80 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł. I przedstawia dokładne wyliczenia. Według nich remont i adaptacja lokalu zamykają się w widełkach 13-25 tys. zł. Na wyposażenie trzeba przeznaczyć ok. 25 tys. zł, a na pierwsze zatowarowanie (franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni należącej do Wojteksu) 3 tys. zł. Franczyzobiorcy korzystają z wypracowanych przez sieć zniżek jeśli chodzi np. o zakup sprzętu, właściciel konceptu zapewnia im również ekipę remontową. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto.
W 2018 roku franczyzodawca chce szczególnie skupić się na rozbudowie sieci w północno-zachodniej części kraju, choć oczywiście licencjobiorcy z pozostałych rejonów też są mile widziani. Franczyzobiorca sam powinien znaleźć odpowiednią lokalizację na pizzerię. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp.
– Właściciel lokalu gastronomicznego musi poświęcić pracy naprawdę dużo czasu i być mocno zaangażowanym w prowadzenie restauracji – podkreśla Wojciech Goduński. – Zadaniem franczyzobiorcy jest przede wszystkim dopilnowanie swoich pracowników, jakości obsługi oraz jakości potraw.
Według zapewnień franczyzodawcy inwestycja w pizzerię (ta minimalna) powinna się zwrócić po 3-4 miesiącach działalności.
Oprócz Biesiadowa, Wojtex jest też właścicielem kilku innych konceptów gastronomicznych, m.in. Wetern Chicken, Coffeeloffee, Rybkodajnia, Western Tortilla.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej