Pizza się rozrasta

Sieć Biesiadowo liczy już 120 lokali. Licencjodawca kusi franczyzobiorców niską kwotą inwestycji na start.
W tym roku Biesiadowo ma na koncie już trzy otwarcia. W styczniu została uruchomiona pizzeria na warszawskim Tarchominie oraz we Włocławku, a w marcu w Opocznie. W najbliższych planach jest otwarcie lokalu w Gostyninie.
– Niektórzy z naszych franczyzobiorców prowadzą z powodzeniem po 2-3 placówki. Koszt inwestycji w lokal, należący do naszej sieci jest niski, ponieważ zgodnie z naszą polityką czerpiemy zyski z lokalu franczyzowego dopiero po jego otwarciu – mówi Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, która jest franczyzodawcą Biesiadowa.
Licencjodawca zapewnia, że pizzerię wielkości 70-80 m2 można otworzyć już za 42 tys. zł. I przedstawia dokładne wyliczenia. Według nich remont i adaptacja lokalu zamykają się w widełkach 13-25 tys. zł. Na wyposażenie trzeba przeznaczyć ok. 25 tys. zł, a na pierwsze zatowarowanie (franczyzobiorcy zaopatrują się w hurtowni należącej do Wojteksu) 3 tys. zł. Franczyzobiorcy korzystają z wypracowanych przez sieć zniżek jeśli chodzi np. o zakup sprzętu, właściciel konceptu zapewnia im również ekipę remontową. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 1 tys. zł netto.
W 2018 roku franczyzodawca chce szczególnie skupić się na rozbudowie sieci w północno-zachodniej części kraju, choć oczywiście licencjobiorcy z pozostałych rejonów też są mile widziani. Franczyzobiorca sam powinien znaleźć odpowiednią lokalizację na pizzerię. Najlepsze są miejsca o dużym natężeniu ruchu pieszych, galerie i centra handlowe, blokowiska, osiedla studenckie itp.
– Właściciel lokalu gastronomicznego musi poświęcić pracy naprawdę dużo czasu i być mocno zaangażowanym w prowadzenie restauracji – podkreśla Wojciech Goduński. – Zadaniem franczyzobiorcy jest przede wszystkim dopilnowanie swoich pracowników, jakości obsługi oraz jakości potraw.
Według zapewnień franczyzodawcy inwestycja w pizzerię (ta minimalna) powinna się zwrócić po 3-4 miesiącach działalności.
Oprócz Biesiadowa, Wojtex jest też właścicielem kilku innych konceptów gastronomicznych, m.in. Wetern Chicken, Coffeeloffee, Rybkodajnia, Western Tortilla.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...