Żabka idzie do Mordoru

Sklep w biegu
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Żabka po raz kolejny w ciągu ostatnich miesięcy zaskakuje informacją o lokalizacjach, w jakich planuje otwierać swoje sklepy. Po niedawnym debiucie w centrach handlowych, marka, która dotychczas kojarzyła się głównie z osiedlami i ulicami handlowymi trafi do biurowców. W ciągu najbliższych miesięcy sklepy Żabki powstaną w budynkach Kompleks Spark na warszawskiej Woli, należącym do Empark Mokotów Business Pak Taurusie oraz w biurowcu Komandorska 12 we Wrocławiu. Niewykluczone, że w przyszłości trafi do innych centrów biurowych, kto wie, być może również do słynnego już warszawskiego „Korpo-mordoru” na Służewcu.
– Nowy format sklepów idealnie wpisuje się w nowoczesną infrastrukturę biurowców, a idea convenience odpowiada na potrzeby zabieganych pracowników, którzy chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się Żabka Café, gdzie przy świeżo mielonej kawie można na chwilę przysiąść, a nawet odbyć krótkie spotkanie służbowe  mówi Agata Michalska, menedżer ds. ekspansji w centrach handlowych w Żabka Polska.

Lokalizacja kompleksów biurowych sprzyja dużemu natężeniu ruchu pieszych, dlatego sklepy Żabka zlokalizowane w biurowcach są zaprojektowane optymalnie, by mogli korzystać z nich zarówno pracownicy budynków, jak i klienci z zewnątrz. Często można do nich wejść od strony ulicy i od wewnątrz budynku, dzięki czemu sklep może być czynny w innych godzinach niż te, w których funkcjonuje biurowiec.
– Żabka jest pożądanym operatorem punktów sprzedaży w takich biurowcach jak nasz. Dzięki sklepowi, który z powodzeniem funkcjonuje już od roku, osoby pracujące w  budynku Chałubińskiego 8 mogą robić zakupy bez konieczności opuszczania nieruchomości, co jest olbrzymią oszczędnością czasu i wygodą. Oferta sklepu dostosowana jest do ich potrzeb, ale korzystać z niej mogą także klienci z zewnątrz. Nawiązanie współpracy z firmą Żabka było dobrą decyzją, która pozytywnie wpłynęła także na innych najemców. Zauważamy także, że coraz więcej biurowców idzie w nasze ślady i decydują się na udostępnienie przestrzeni sklepom Żabka  – mówi Edyta Oleśkiewicz z Warsaw Plaza Holding, współwłaściciela budynku Chałubińskiego 8.

Żabka Polska rozwija współpracę z deweloperami i zamierza otwierać kolejne sklepy w biurowcach. Sklepy Żabka działają już m.in. w wieżowcach Chałubińskiego 8, Orco Tower czy Hortus w Warszawie.

Lokalizacje sklepów Żabka Polska wybiera franczyzodawca w porozumieniu z przedsiębiorcami, którzy obejmą placówkę w zarządzanie. Potencjalny franczyzobiorca Żabki powinien liczyć się z wkładem własnym na poziomie 5 tys. zł. Po ukończeniu szkolenia otrzyma w pełni zatowarowany i wyposażony sklep. Franczyzodawca marki gwarantuje przychód w wysokości minimum 6,5 tys. zł. Partnerzy sprzedają towar z marżą wynoszącą minimum 5 proc. Oprócz tego mogą liczyć na premie za osiągane cele sprzedażowe.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €