Nowy koncept Carrefour

Francuska marka stawia na supermarkety. Ich otwarcia proponuje również franczyzobiorcom.
Carrefour Polska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu w zarządzaniu sklepami w różnych formatach. W tym czasie firma wdrożyła na polskim ryku liczne, nowatorskie koncepty handlowe. Nowym kierunkiem rozwoju dla Carrefour są supermarkety franczyzowe – czwarty taki lokal otwarty został w małopolskim Tuchowie.
Nowy supermarket franczyzowy sieci mieści się przy ul. Kazimierza Wielkiego w Tuchowie. Sklep ma powierzchnię blisko 550 m2 i reprezentuje tzw. koncept classic, który charakteryzuje się szeroką i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami ze Zdrowej Półki, naturalnymi „Jakość z Natury” oraz produktami z asortymentu kuchni świata.
– Badania trendów konsumenckich pokazują, że Polacy coraz bardziej doceniają wygodę dokonywania codziennych zakupów blisko domu lub pracy. Carrefour stara się na bieżąco odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, dlatego zdecydowaliśmy się w tym miejscu na otwarcie sklepu w formacie supermarketu, choć w portfolio franczyzowym Carrefour przeważają formaty express convenience, express minimarket i Globi. Koncept tego supermarketu został dopasowany do potrzeb mieszkańców w jego okolicy, którzy prowadząc aktywny tryb życia nie mają czasu na długie zakupy, a jednocześnie potrzebują stałego codziennego dostępu do szerszej gamy produktów świeżych. Nowa placówka charakteryzuje się największą ilością referencji na mkw. w okolicy – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.
W supermarkecie klienci znajdą ofertę ponad 150 rodzajów warzyw i owoców, a także pieczywo od lokalnych dostawców. W sklepie można też wybrać ciepłe pieczywo spośród ponad 20 produktów odpiekanych na miejscu. Z produktów świeżych dostępne są również nabiał i wędliny pochodzące od lokalnych dostawców. Klienci skorzystać mogą też z lad tradycyjnych, w których znajdą szeroką ofertę wędlin krojonych, w tym wyrobów pochodzących z Wędzarni Carrefour. Na życzenie klienta pracownicy sklepu mogą także zmielić wybrany kawałek świeżego mięsa, rozbić kotlety oraz zapakować próżniowo produkt. Kupujący mogą również zakupić sałatki i surówki na wagę oraz skorzystać z dużego wyboru garmażeryjnych dań gotowych.
Ofertę produktów świeżych uzupełniają ryby wędzone oraz linia produktów naturalnych „Jakość z Natury Carrefour”, które produkowane są z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”.
W asortymencie nie zabraknie produktów dedykowanych osobom, które dbają o zdrowie. W sklepie kupić można produkty bio, bezglutenowych, sojowych, bez laktozy, a także przeznaczonych dla diabetyków oraz alergików. W ofercie dostępne są również produkty Kuchni Świata, w tym znane regionalne artykuły marki Reflets de France oraz włoskie specjały Terre d’Italia, dostępne jedynie w sieciach Carrefour. Z kolei dla smakoszy piwa przygotowano szeroki wybór piw rzemieślniczych (kraftowych).
Przedsiębiorcy dysponujący lokalem o wielkości minimum 500 m2 i zainteresowani otwarciem supermarketu franczyzowego z Carrefour mogą wybierać spośród dwóch sprawdzonych konceptów: classic – dedykowany do dzielnic dużych miast, mniejszych miejscowości i terenów wiejskich; urban – opracowany dla miejsc, charakteryzujących się dużym ruchem. Koncepty oferowane przez Carrefour w ramach franczyzy można dopasować do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji i wymagań okolicznych klientów, a wiedza handlowa Carrefour pomoże w budowie właściwego zatowarowania.
Pod szyldem Carrefour w Polsce działa prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej