Licencja na modę
Odzieżowy Quiosque ma za sobą udany początek roku. Otworzył cztery sklepy we franczyzie.
Marka modowa Quiosque w pierwszym kwartale uruchomiła cztery salony franczyzowe. Sklepy Quiosque powstały w Kędzierzynie Koźlu, Środzie Wielkopolskiej, Tarnobrzegu i Tychach. Razem z nowymi placówkami sieć liczy ok. 160 punktów.
Sklep w Tarnobrzegu został otwarty w lokalu przy ul. Mickiewicza. Ma 81,5 m2 powierzchni i jest jedyną z nowych placówek uruchomioną w "ulicznej" lokalizacji. Pozostałe punkty działają w galeriach: CH Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie Koźlu (lokal wielkości 71 m2), CH Kupiec Średzki w Środzie Wielkopolskiej (47 m2) oraz powstałej niedawno Gemini Parku w Tychach. Sklep w tyskiej galerii to największe z tegorocznych otwarć – mieści się w lokalu o powierzchni 115 m2.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w pracy i poza nią. Ubrania i dodatki Quiosque mają sprawdzać się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 34 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „Jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.
Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, co zapewnia przyjemną atmosferę i komfort zakupów. W każdym ze sklepów klientki mogą liczyć na doradztwo przy wyborze odzieży.
Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł 2,5 tys. zł na metr kwardatowy powierzchni.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


