Biznes dla wybranych

Na jedną kartę
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Od czego zależy sukces w roli franczyzobiorcy na rynku pośrednictwa w nieruchomościach? Jak należy działać, by zarabiać i rozwijać swój biznes?
Jesteśmy przekonani, że dobranie odpowiednich ludzi do prowadzenia biznesu jest podstawowym czynnikiem warunkującym powodzenie przedsięwzięcia. W Keller Williams nie sprzedajemy sublicencji każdemu, kto chce prowadzić Market Center i ma na to pieniądze. Podstawowym czynnikiem jest wykonanie testu kompetencji DISC oraz osiągnięcie odpowiedniego wyniku w danej roli. Następnie przeprowadzamy proces, który może trwać do 10 godzin – spotkania, rozmowy, polecenia, prześledzenie ścieżki kariery oraz motywacji do prowadzenia biznesu. Proces ten w Keller Williams jest spisany krok po kroku i nosi nazwę „Wizja Kariery”.
Wychodzimy również z założenia, że najlepsze rezultaty osiąga się wtedy, kiedy koncentrujemy się na jednej rzeczy. Dlatego kandydat zainteresowany prowadzeniem Market Center pod marką Keller Williams nie powinien skupiać się jednocześnie na innym biznesie.

Komuś, kto dopiero rozpoczyna poszukiwania franczyzy dla siebie, oferty franczyzodawców na rynku nieruchomości mogą się wydawać dość podobne. Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze i jak odróżnić dobrego franczyzodawcę od nierzetelnego?
W naszej ocenie należy zwrócić uwagę na wsparcie sieci w okresie całego trwania umowy sublicencyjnej (Keller Williams sprzedaje sublicencję). Mamy na myśli zarówno kwestie technologiczne, jak i szkoleniowe. Istotna jest również możliwość rozwoju biznesu. KW nie planuje w danym mieście otwierać więcej niż dwóch Marker Center (a często tylko jedno), wyjątkiem może być Warszawa. Natomiast każde Market Center może otwierać swoje oddziały tzw. Bussines Center w odległości do 50 km od Market Center. Wybierając franczyzodawcę należy także zwrócić uwagę na to, czy ma on dobry system organizacyjny, wdrożeniowy oraz dalszy system szkoleń, a także system pracy dla agenta. Dodam, że w Keller Williams biuro otwieramy dopiero w momencie skompletowania pełnej załogi, która zarządza biurem oraz odpowiedniej liczby agentów. W zbudowaniu pełnego zespołu pomaga sublicencjodawca, czyli Keller Williams Poland. Takie działanie pozwala niemal od pierwszego dnia funkcjonowania placówki liczyć na przychody, a nie tylko koszty.

Marka Keller Williams Realty rozpoczęła intensywne poszukiwania franczyzobiorców na początku obecnego roku. Jak przebiega rozwój sieci?
Obecnie mamy trzy placówki sublicencyjne (Market Center) w Katowicach, Krakowie i Poznaniu oraz dwie placówki tzw. Bussines Center czyli oddziały istniejących Market Center - po jednym w województwie śląskim i wielkopolskim. Jesteśmy w trakcie podpisywania kolejnych trzech umów sublicencyjnych. Nowe Market Center będą działać w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław oraz Gdańsk.

Z punktu widzenia koniunktury gospodarczej, czy to dobry moment, by rozpoczynać działalność w roli franczyzobiorcy na tym rynku?
Uważamy, że to bardzo dobry okres, aby rozpocząć biznes na rynku nieruchomości. Ogromny wzrost obrotu na rynku pierwotnym, tak mieszkaniowym jak i komercyjnym, daje bardzo dobre perspektywy dla osób zajmujących się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Rynek najmu jest równie mocno ożywiony, a dotyczy to zarówno najmów dla studentów, jak i pracowników kontraktowych a także relokacji firm. Keller Williams dostarcza know-how niezbędne by rozwijać agencję nieruchomości do dużych rozmiarów i optymalizować działania w obsłudze klienta na rynku nieruchomości.

Rozmawiał Grzegorz Morawski

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €