Firma bez zmarszczek
O kosmetycznej marce Collagen Cocktail, która chce wejść na polski rynek, opowiadają przedstawiciele węgierskiego konceptu Eva Farkas i Timea Bus.
Dlaczego stworzyliście państwo markę Collagen Cocktail?
Nasza firma i marka powstała w odpowiedzi na zauważalny na całym świecie rosnący trend na używanie produktów związanych z kolagenem. Coraz więcej osób intensywnie szuka sposobu zachowania młodości i piękna. Nasz płynny suplement diety Collagen Cocktail i przeciwzmarszczkowy krem do twarzy są jedynymi naturalnymi produktami na rynku kosmetycznym, które zawierają peptyd kolagenowy w tak wysokim stężeniu, obok kwasu hialuronowego i elastyny.
Czym wyróżniają się wasze produkty?
Collagen Cocktail to płyn do pielęgnacji urody z hydrolizowanym kolagenem o masie 9600 mg. W połączeniu z kwasem hialuronowym, elastyną, witaminą C i A, biotyną i cynkiem zapewnia optymalne wyniki. Zalecamy codzienne stosowanie naszego suplementu kosmetycznego przez okres dwunastotygodniowej sesji kosmetycznej, którą można powtarzać raz lub dwa razy w roku. Sesja kosmetyczna Collagen Cocktail redukuje zmarszczki, poprawia jędrność skóry, wzmacnia włosy i paznokcie oraz poprawia ich elastyczność. Z kolei przeciwzmarszczkowy krem do twarzy Collagen Cocktail to formuła wzbogacona kolagenem, kwasem hialuronowym i elastyną, aby odżywić głębokie warstwy skóry oraz wygładzić i ujędrnić cerę. Znacząco pomaga zmniejszyć widoczność zmarszczek, widocznie poprawia strukturę skóry, zwiększa jej objętość i jędrność.
Kto stoi za marką Collagen Cocktail?
Firma Welovebeauty, która jest właścicielem marki i praw do koktajli kolagenowych została założona na początku 2017 roku. Jej właściciele byli zaangażowani w produkcję i dystrybucję suplementów diety przez pięć lat przed założeniem firmy. Sprzedaż płynnego suplementu diety Collagen Cocktail rozpoczęła się w czerwcu 2017 roku, a krem przeciwdziałający starzeniu został wprowadzony na rynek w listopadzie ubiegłego roku.
W jaki sposób sprzedajecie swoje produkty?
85 proc. sprzedaży koktajlu kolagenowego odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego, a reszta w punktach sprzedaży detalicznej. Dlatego polskiemu masterfranczyzobiorcy będzie rekomendować, poza założeniem krajowego sklepu internetowego, otwarcie stoisk w drogeriach, hurtowniach, przychodniach zdrowia, klinikach urody.
Kto może zostać waszym partnerem?
Szukamy dystrybutorów w Polsce, którzy są gotowi założyć własną innowacyjną firmę kosmetyczną. Inwestycja nie jest wysoka, a zapewniamy zwrot w krótkim terminie i wysoką rentowność w długim okresie. Dobrze, żeby nasz partner miał minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży, najlepiej w branży kosmetycznej, miał między 25 a 60 lat i biegle posługiwał się językiem angielskim.
Na jakie wsparcie może liczyć?
Zapewniamy wdrożenie sklep internetowy w kraju partnera, a także usługi doradcze w celu prawidłowego wprowadzenia produktu na rynek. Dzielimy się naszym doświadczeniem i sugerujemy jaką przyjąć strategię komunikacyjną, żeby była najskuteczniejszea dla naszych partnerów.
Ile partner powinien mieć pieniędzy na start?
Na początek wystarczy około 10 tys. euro. Tyle potrzeba, żeby wprowadzić markę do Polski. Kwota ta powinna się zwrócić już po 4-6 miesiącach.
Rozmawiała Anna Smolińska
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


