Array ( [article] => Array ( [pid] => 63640 [country] => pl [article_id] => 10770 [article_date] => 2018-06-21 [articletype_id] => 1 [article_title] => Upały sprzyjają franczyzobiorcom [article_intro] => Top Secret cieszy się z wiosennych upałów i zatrudnia znaną szafiarkę. To dobra wiadomość dla franczyzobiorców marki. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 2 [img_photo_description] => [secret] => scrtk41cb1203604717b0125749e272e7f775 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => moda [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => upaly-sprzyjaja-franczyzobiorcom [article_title_striped] => Upały sprzyjają franczyzobiorcom [dir] => article [article_text_photo] =>

Według ostatnich danych opublikowanych przez Redan, letnia pogoda w maju zachęciła klientów Top Secret do kupna odzieży z nowej kolekcji. Zapewniło to sieci modowej kontynuację wzrostu marży handlowej. Uwzględniając wyniki dyskontowej spółki TXM wchodzącej w skład Grupy Redan łączne obroty wyniosły około 51 mln zł, co oznacza spadek o 5 proc. w ujęciu r./r.

–  Wysokie temperatury panujące w maju spowodowały, że klienci zainteresowani byli przede wszystkim wysokomarżową odzieżą lekką z nowej kolekcji. Dzięki temu w minionym miesiącu kontynuowaliśmy pozytywny trend poprawy osiąganej marży. Nieznaczny spadek łącznych obrotów segmentu modowego wynikał głównie ze zmniejszenia powierzchni handlowej –  stwierdził Bogusz Kruszyński, prezes zarządu spółki Redan.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Dystans dyskontów

Przyjrzyjmy się jednak szczegółowym danym. W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w maju br. wyniosła ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6 proc. w ujęciu r./r. Narastająco od stycznia do maja br. sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 136 mln zł i była ok. 1 proc. wyższa niż w roku poprzednim. Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2, która była o 1,3 proc. wyższa niż na koniec maja 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w maju br. wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 38 proc. w ujęciu r./r., a narastająco przez pierwsze pięć miesięcy roku było to ok. 3 mln zł, czyli o ok. 8 proc. mniej w ujęciu r./r. 

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w maju br. osiągnęła ok. 51 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 5 proc. względem poprzedniego roku. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 222 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 2 proc.. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja br. wyniosła 141,6 tys. m2, czyli o 1 proc. mniej w odniesieniu do maja 2017 r.

Mercedes dla młodych

Top Secret może zyskać na współpracy ze znaną polską blogerką – Jessicą Mercedes. Linia Styled by Jessica Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online. –  Jesteśmy przekonani, że współpraca z Jessicą Mercedes zapewni marce Top Secret poszerzenie kręgu odbiorców i pozyskanie nowych, młodszych klientów. Tym samym liczymy na utrzymanie wzrostowego trendu sprzedaży w ramach krajowej sieci, która jest głównym kanałem dystrybucji oraz dalszej poprawy wypracowywanej marży handlowej –  podkreślił Grzegorz Lipnicki, prezes Top Secret, spółki wchodzącej w skład Grupy Redan..

Jak wejść w ten biznes

Aby zostać franczyzobiorcą Top Secret przedsiębiorca musi dysponować lokalem w atrakcyjnym miejscu (główna ulica handlowa, centrum handlowe, itp). Powierzchnia wymaganego lokalu to od 120 do 300 m2, a minimalny koszt z tym związany franczyzodawca szacuje na kwotę 700 zł za 1m2. Sklepy marki powstają w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Franczyzodawca oczekuje, że franczyzobiorca zaaranżuje sklep według przyjętego projeku. Doświadczenie przedsiębiorcy w branży modowej jest mile widziane.

W zamian franczyzobiorca otrzyma pomoc m.in. w wyborze lokalizacji sklepu i w planowaniu dostaw towarów. Franczyzodawca oferuje także wsparcie w analizie rotacji towaru. Na przedsiębiorcę czeka pakiet szkoleń z trenerami biznesu, kampanie reklamowe i akcje marketingowe oraz wsparcie w realizacji podobnych projektów, przygotowanych przez franczyzobiorcę dla lokalnego rynku.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 281 [author_pid] => 1206 [author_name] => Joanna Konieczna [authortype_id] => 1 [author_info] => dziennikarz [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 113315 [itemserver_id] => 37089 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => 1e8/598/joanna-konieczna-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => joanna-konieczna ) ) [link] => /artykul/10770/upaly-sprzyjaja-franczyzobiorcom/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113534 [country_item] => pl [description] => [path] => 65a/d62/mercedes_jessica_w_top_secr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 37180 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113535 [country_item] => pl [description] => Top Secret rozpoczął współpracę ze znaną polską blogerką – Jessicą Mercedes. Linia Styled by Jessica Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online. [path] => f30/ac7/klientki_top_secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Znana twarz przyciąga klientów [img_width] => 1600 [img_height] => 1356 [itemserver_id] => 37181 ) [1] => Array ( [pid] => 90242 [country_item] => pl [description] => Sklepy Top Secret powstają w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. [path] => 878/4b9/sklep-top-secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Więcej mieszkańców, więcej potencjalnych klientów [img_width] => 1040 [img_height] => 780 [itemserver_id] => 36795 ) ) ) [og_image] => f30/ac7/klientki_top_secret.jpg [article_date_formated] => 21.06.2018 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113535 [country_item] => pl [description] => Top Secret rozpoczął współpracę ze znaną polską blogerką – Jessicą Mercedes. Linia Styled by Jessica Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online. [path] => f30/ac7/klientki_top_secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Znana twarz przyciąga klientów [img_width] => 1600 [img_height] => 1356 [itemserver_id] => 37181 ) [1] => Array ( [pid] => 90242 [country_item] => pl [description] => Sklepy Top Secret powstają w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. [path] => 878/4b9/sklep-top-secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Więcej mieszkańców, więcej potencjalnych klientów [img_width] => 1040 [img_height] => 780 [itemserver_id] => 36795 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 113535 [country_item] => pl [description] => Top Secret rozpoczął współpracę ze znaną polską blogerką – Jessicą Mercedes. Linia Styled by Jessica Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online. [path] => f30/ac7/klientki_top_secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Znana twarz przyciąga klientów [img_width] => 1600 [img_height] => 1356 [itemserver_id] => 37181 ) [1] => Array ( [pid] => 90242 [country_item] => pl [description] => Sklepy Top Secret powstają w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. [path] => 878/4b9/sklep-top-secret.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Więcej mieszkańców, więcej potencjalnych klientów [img_width] => 1040 [img_height] => 780 [itemserver_id] => 36795 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Top Secret [id] => 723 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/723/top-secret/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 191251 [country_item] => pl [description] => [path] => 7ac/ef6/topsecret_logo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 161 [itemserver_id] => 47656 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 191269 [country_item] => pl [description] => [path] => 46b/5a8/1-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47674 ) [1] => Array ( [pid] => 191264 [country_item] => pl [description] => [path] => 7d0/46e/img_20161019_183127.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47669 ) [2] => Array ( [pid] => 191256 [country_item] => pl [description] => [path] => e17/f1f/img_7024.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 600 [itemserver_id] => 47661 ) [3] => Array ( [pid] => 191258 [country_item] => pl [description] => [path] => 03a/28e/img_20161019_160242.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 576 [img_height] => 768 [itemserver_id] => 47663 ) [4] => Array ( [pid] => 191257 [country_item] => pl [description] => [path] => c02/04c/img_20161019_160139.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1024 [img_height] => 768 [itemserver_id] => 47662 ) [5] => Array ( [pid] => 191259 [country_item] => pl [description] => [path] => 076/205/img_20161019_182846.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47664 ) [6] => Array ( [pid] => 191261 [country_item] => pl [description] => [path] => 039/c8d/img_20161019_182953.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47666 ) [7] => Array ( [pid] => 191252 [country_item] => pl [description] => [path] => 116/e17/8-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47657 ) [8] => Array ( [pid] => 191263 [country_item] => pl [description] => [path] => 641/717/img_20161019_183121.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47668 ) [9] => Array ( [pid] => 191262 [country_item] => pl [description] => [path] => e8f/037/img_20161019_183052.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47667 ) [10] => Array ( [pid] => 191266 [country_item] => pl [description] => [path] => 9b0/576/img_20161019_183155.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47671 ) [11] => Array ( [pid] => 191265 [country_item] => pl [description] => [path] => fed/22c/img_20161019_183140.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47670 ) [12] => Array ( [pid] => 191268 [country_item] => pl [description] => [path] => 392/f57/img_20161019_183330.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47673 ) [13] => Array ( [pid] => 191267 [country_item] => pl [description] => [path] => 5f0/ed5/img_20161019_183234.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47672 ) [14] => Array ( [pid] => 191260 [country_item] => pl [description] => [path] => 000/00a/img_20161019_182919.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 47665 ) [15] => Array ( [pid] => 191255 [country_item] => pl [description] => [path] => 251/e42/image002.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 758 [img_height] => 562 [itemserver_id] => 47660 ) [16] => Array ( [pid] => 191254 [country_item] => pl [description] => [path] => 928/543/image001.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 47659 ) ) ) ) ) )

Upały sprzyjają franczyzobiorcom

Znana twarz przyciąga klientów
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Według ostatnich danych opublikowanych przez Redan, letnia pogoda w maju zachęciła klientów Top Secret do kupna odzieży z nowej kolekcji. Zapewniło to sieci modowej kontynuację wzrostu marży handlowej. Uwzględniając wyniki dyskontowej spółki TXM wchodzącej w skład Grupy Redan łączne obroty wyniosły około 51 mln zł, co oznacza spadek o 5 proc. w ujęciu r./r.

–  Wysokie temperatury panujące w maju spowodowały, że klienci zainteresowani byli przede wszystkim wysokomarżową odzieżą lekką z nowej kolekcji. Dzięki temu w minionym miesiącu kontynuowaliśmy pozytywny trend poprawy osiąganej marży. Nieznaczny spadek łącznych obrotów segmentu modowego wynikał głównie ze zmniejszenia powierzchni handlowej –  stwierdził Bogusz Kruszyński, prezes zarządu spółki Redan.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Dystans dyskontów

Przyjrzyjmy się jednak szczegółowym danym. W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w maju br. wyniosła ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6 proc. w ujęciu r./r. Narastająco od stycznia do maja br. sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 136 mln zł i była ok. 1 proc. wyższa niż w roku poprzednim. Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2, która była o 1,3 proc. wyższa niż na koniec maja 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w maju br. wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 38 proc. w ujęciu r./r., a narastająco przez pierwsze pięć miesięcy roku było to ok. 3 mln zł, czyli o ok. 8 proc. mniej w ujęciu r./r. 

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w maju br. osiągnęła ok. 51 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 5 proc. względem poprzedniego roku. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 222 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 2 proc.. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja br. wyniosła 141,6 tys. m2, czyli o 1 proc. mniej w odniesieniu do maja 2017 r.

Mercedes dla młodych

Top Secret może zyskać na współpracy ze znaną polską blogerką – Jessicą Mercedes. Linia Styled by Jessica Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online. –  Jesteśmy przekonani, że współpraca z Jessicą Mercedes zapewni marce Top Secret poszerzenie kręgu odbiorców i pozyskanie nowych, młodszych klientów. Tym samym liczymy na utrzymanie wzrostowego trendu sprzedaży w ramach krajowej sieci, która jest głównym kanałem dystrybucji oraz dalszej poprawy wypracowywanej marży handlowej –  podkreślił Grzegorz Lipnicki, prezes Top Secret, spółki wchodzącej w skład Grupy Redan..

Jak wejść w ten biznes

Aby zostać franczyzobiorcą Top Secret przedsiębiorca musi dysponować lokalem w atrakcyjnym miejscu (główna ulica handlowa, centrum handlowe, itp). Powierzchnia wymaganego lokalu to od 120 do 300 m2, a minimalny koszt z tym związany franczyzodawca szacuje na kwotę 700 zł za 1m2. Sklepy marki powstają w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Franczyzodawca oczekuje, że franczyzobiorca zaaranżuje sklep według przyjętego projeku. Doświadczenie przedsiębiorcy w branży modowej jest mile widziane.

W zamian franczyzobiorca otrzyma pomoc m.in. w wyborze lokalizacji sklepu i w planowaniu dostaw towarów. Franczyzodawca oferuje także wsparcie w analizie rotacji towaru. Na przedsiębiorcę czeka pakiet szkoleń z trenerami biznesu, kampanie reklamowe i akcje marketingowe oraz wsparcie w realizacji podobnych projektów, przygotowanych przez franczyzobiorcę dla lokalnego rynku.

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €